Kolporter podsumował I kwartał w sieci saloników

Prasa, papierosy i bilety komunikacji miejskiej to nadal najchętniej kupowane towary w salonikach prasowych – wynika z analizy przeprowadzonej przez Kolportera i podsumowującej sprzedaż w pierwszym kwartale 2017 r.

Poza tradycyjnym, wiodącym asortymentem klienci saloników prasowych chętnie kupowali także słone i słodkie przekąski, doładowania, napoje i… zapalniczki. Zainteresowaniem cieszyły się również artykuły tytoniowe i papiernicze.

Najpopularniejszą usługą, z której korzystają klienci saloników jest płatność rachunków. – Możliwość regulowania opłat w naszych punktach wprowadziliśmy w 2006 roku. Klienci przyzwyczaili się już do tego, że w saloniku mogą opłacić dowolny rachunek, ilość tego typu transakcji rośnie z roku na rok – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

– Nową tendencją, która jest wyraźnie widoczna w naszych analizach jest szybko rosnąca popularność nowoczesnych produktów, wprowadzonych do naszej oferty stosunkowo niedawno. To m.in. doładowania do gier, karty przedpłacone Paysafecard, e-bilety czy karty podarunkowe. Zarówno pod względem ilości sprzedanych produktów tego typu, jak i uzyskanego obrotu zaczynają być coraz bardziej znaczącym asortymentem. Przewidujemy, że w przyszłości ta tendencja będzie jeszcze wyraźniej  widoczna – dodaje Dariusz Materek.

10 najczęściej kupowanych produktów i usług w salonikach prasowych Kolportera w I kwartale 2017 r. (pod względem ilości transakcji):

  1. Prasa
  2. Papierosy
  3. Bilety MZK
  4. Płatności rachunków
  5. Słodycze i słone przekąski
  6. Doładowania GSM
  7. Napoje i wody
  8. Zapalniczki i zapałki
  9. Artykuły tytoniowe
  10. Artykuły papiernicze

Brak komentarzy

Trackback URI | RSS komentarzy

Napisz komentarz