cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

Tysiąc partnerów „Milowych Zakupów Plus”

milowe zakupy logo
Już prawie tysiąc kontrahentów przystąpiło do programu lojalnościowego „Milowe Zakupy Plus”, który od kwietnia 2012 r. realizowany jest wspólnie przez Departament Usług Elektronicznych Kolportera i firmę GSP z Łodzi. Łączna wartość nagród, wydanych dotychczas klientom zbierającym punkty w programie, wynosi 300 tys. zł.
Program adresowany jest do sklepów indywidualnych, sieci handlowych, hoteli, punktów usługowych i gastronomicznych. Można go realizować za pośrednictwem multifunkcyjnych terminali dostarczanych przez Kolportera. Konsumenci posiadający kartę „Milowych Zakupów Plus” uzupełniają ją punktami w trakcie zakupów u wszystkich partnerów programu.
– Od początku trwania programu zostało wydanych klientom 6 500 nagród, z czego tylko w 2015 roku ponad 1700, a ich łączna wartość wyniosła 300 tys. zł – informuje Witold Maksymowicz, pełnomocnik zarządu Kolportera ds. kluczowych klientów.
„Milowe Zakupy Plus” mogą być również adaptowane na program lojalnościowy dla konkretnych firm. – Program nosi wówczas inną nazwę, a karty lojalnościowe i materiały marketingowe oznaczone są logo i grafiką firmy, co jest dla niej dodatkową promocją. Obserwujemy coraz większe zainteresowanie właśnie takimi projektami. Najnowszym przykładem jest program przygotowany dla klubu żużlowego Unia Tarnów – dodaje Witold Maksymowicz.

Dodaj komentarz