cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

Wchodzi na rynek nowy tygodnik – „Od A do Z”

az
22 kwietnia 2015 r. nakładem Ringier Axel Springer Polska ukazał się pierwszy numer tygodnika „Od A do Z”. Tytuł jest skierowany do nowej grupy czytelników poszukujących informacji o najważniejszych wydarzeniach w Polsce, podanych w atrakcyjnej wizualnie formie.
Tygodnik „Od A do Z” będzie ukazywać się w środy. Wydawca określa nowy tytuł jako popularny tygodnik z dodatkiem telewizyjnym. Znajdą się w nim materiały poświęcone najważniejszym wydarzeniom ostatniego tygodnia oraz przekrojowe opracowania dziennikarskie, wśród których będzie cykliczny „Raport od A do Z” poświęcony analizie najważniejszych dla wszystkich Polaków spraw.
– Piszemy prostym językiem o trudnych tematach. Czytelnicy znajdą u nas artykuły z wielu obszarów, takich jak polityka, wydarzenia, ludzie, rozrywka, historia, sport, nauka i technika. Słowem – wszystko, od A do Z – mówi Łukasz Klekowski, redaktor naczelny tygodnika.
– Przez ostatnie miesiące, prowadząc projekty wydawnicze w różnych segmentach, intensywnie badaliśmy rynek i potrzeby czytelników. Ta analiza pokazała nam rynkową niszę, którą zapełniamy wydając „Od A do Z”. Grupę docelową tygodnika definiujemy dość szeroko – są to osoby o tradycyjnych, konserwatywnych poglądach, które systematycznie, choć nie codziennie, chcą otrzymywać przegląd informacji podanych w formie atrakcyjnych, bogato ilustrowanych tekstów – informuje Marcin Biegluk, dyrektor zarządzający w RASP.
Tygodnik „Od A do Z” będzie się składał z dwóch grzbietów – głównego, o objętości 48 stron oraz 32-stronicowego dodatku telewizyjnego. Cena tygodnika wynosi 2,5 zł.

Dodaj komentarz