Po raz siódmy Departament Dystrybucji FMCG Kolportera organizuje dla swoich kontrahentów program zakupowy. Najnowszy nazywa się „Słońce po turecku”, a nagrodą dla najlepszych będzie tygodniowy wyjazd do Turcji.
Programy zakupowe dla handlowców zaopatrujących się w produkty FMCG z oferty dystrybucyjnej Kolportera organizowane są od 2008 roku. Za każdym razem nagrodą był wyjazd kilkudziesięcioosobowej grupy w egzotyczny region świata. Najaktywniejsi kontrahenci odwiedzili Maroko, Wyspy Kanaryjskie, Cypr, Ibizę, Sri Lankę, a ostatnio Kenię. Teraz przyszedł czas na Turcję.
Program „Słońce po turecku” wystartował 18 czerwca i potrwa do 31 sierpnia 2012 r. W tym czasie kontrahenci współpracujący z Departamentem Dystrybucji FMCG Kolportera będą zbierali punkty za kupowane towary. Punktacją objęte są m.in. produkty marek własnych Kolportera, w tym Dobry Wybór i Tabu, artykuły innych producentów. Szczegółowe informacje na temat zasad punktacji, a także regulamin programu „Słońce po turecku” można uzyskać w oddziałach terenowych Departamentu Dystrybucji FMCG. Niezależnie od tego kontrahenci Kolportera otrzymają e-maile z zaproszeniem do udziału w programie.
Nagrodą dla kontrahentów, którzy uzyskają największą liczbę punktów, będzie tygodniowy pobyt na Riwierze Tureckiej, w pobliżu miasta Alanya. Uczestnicy wyjazdu zostaną zakwaterowani w hotelu Grand Kaptan, położonym kilkadziesiąt metrów od piaszczystego brzegu Morza Śródziemnego. – Chcemy, aby podczas tego wyjazdu nasi kontrahenci odpoczęli i zintegrowali się, a jednocześnie jeszcze lepiej poznali Kolportera – firmę, z którą na co dzień współpracują – mówi dyrektor handlowy spółki, Krzysztof Żądło.
(GK)