cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

„Dobry Tydzień” – nowy tygodnik na rynku

Dobry_Dzien_01_2014
W poniedziałek 27 października br. ukazuje się na rynku „Dobry Tydzień”. Jak informuje wydawnictwo Bauer, to pierwszy w Polsce tygodnik dla kobiet ceniących tradycję, wartości rodzinne i religijne.
„Dom. Ludzie. Tradycja” – taki podtytuł tygodnika najlepiej określa jego zawartość, podzieloną na trzy główne elementy tematyczne (Ludzie, Historia, Religia) i część poradnikową.
W sekcji poświęconej ludziom „Dobry Tydzień” publikuje nie tylko typowe dla segmentu poradniczo-rozrywkowego informacje ze świata gwiazd. W rozbudowanych materiałach prezentuje także znane postaci szczególnie ceniące wartości rodzinne, patriotyczne i katolickie, takie jak Małgorzata Kożuchowska (bohaterka pierwszej okładki), Robert Lewandowski, Anna Dymna czy Krzysztof Ziemiec. Gwiazdy te opowiadają o swoim przywiązaniu do wyniesionych z domu wartości, stosunku do religii i kościoła, a także ujawniają nieznane wątki związane z historią ich rodzin
W sekcji historycznej tygodnik publikować będzie materiały poświęcone znanym i ciekawym postaciom oraz wydarzeniom z naszej historii. W pierwszym wydaniu opowiada o losach legendarnej Krystyny Krahelskiej, uwiecznionej przez Ludwikę Nitschową pod postacią warszawskiej Syrenki i autorki piosenki „Hej, chłopcy, bagnet na broń” . W następnych wydaniach czytelniczki dowiedzą się między innymi wielu nieznanych faktów związanych z życiem marszałka Piłsudskiego.
„Z archiwum PRL-u” to także autorski materiał magazynu DOBRY TYDZIEŃ poświęcony najsłynniejszym tajemnicom tego okresu naszej historii. W pierwszym wydaniu redakcja opisuje głośny napad na Bank Pod Orłami w Warszawie.
W sekcji poświęconej religii ważnym elementem magazynu jest rozkładówka „Z życia kościoła”” prezentująca papieży, świętych i błogosławionych. „Tajemnice Biblii” wyjaśniają różne wątki biblijne oraz przybliżają czytelniczkom takie miejsca jak Wieczernik, rzekę Jordan czy grób Adama.
Część poradnikowa (14 stron) obejmuje dział Kuchnia (wyłącznie polskie przepisy), Zdrowie oraz Porady Prawne.
Redaktorem naczelnym magazynu DOBRY TYDZIEŃ jest Paweł Zapała, który równocześnie , jak dotychczas, kieruje także tygodnikiem „Świat&Ludzie”.
„Dobry Tydzień” ukazuje się w objętości 48 stron, w cenie 1,80 zł i w nakładzie 350 tysięcy.
(na podstawie informacji Bauer Media)

Dodaj komentarz

Komentarz do “„Dobry Tydzień” – nowy tygodnik na rynku”