Kolporter rozwija nowe formaty swojej sieci sprzedaży. Poza standardowymi Salonikami Prasowymi i salonami Top- Press spółka uruchamia tzw. wyspy i boxy. – Jesteśmy w stanie zagospodarować dowolną przestrzeń handlową – deklarują przedstawiciele Kolportera.
Najnowszą wyspę handlową Kolporter otworzył na początku września br. w dyskoncie Biedronka przy ul. Piłsudskiego 121 w Łomży. Ten format punktu sprzedaży daje możliwość zlokalizowania stoiska prasowego w centrum handlowym, nawet w przypadku braku wolnych lokali. Powierzchnia – w zależności od potrzeb i możliwości – wynosi od 6 do kilkunastu metrów kw. Wyspę można dowolnie poszerzać i wydłużać, dostosowując ją optymalnie do warunków centrum handlowego.
Wyspa to jeden z kilku formatów, które oprócz standardowych Saloników Prasowych i Salonów Top-Press spółka stosuje uruchamiając punkty w galeriach i pasażach handlowych, dyskontach czy supermarketach. Nowym formatem Kolportera są również wolnostojące boxy o lekkiej stalowej konstrukcji. Boxy są wydzielane z części holów lub np. w wiatrołapach. Partnerom, którzy nie dysponują powierzchnią wewnętrzną, Kolporter proponuje saloniki wolnostojące, instalowane np. przy parkingach czy wejściach.
– Dzięki różnym formatom jesteśmy elastyczni i potrafimy dostosować się do zaproponowanej nam powierzchni, nawet tej minimalnej. Taką zdolność adaptacji uzyskaliśmy dzięki specjalnemu modułowemu systemowi mebli oraz nowoczesnym narzędziom pozwalającym sprawnie optymalizować asortyment i dostosować go do przydzielonej nam przestrzeni – podkreśla Edyta Korbińska, pełnomocnik zarządu Kolportera ds. rozwoju.
Przypomnijmy, że do sieci Kolportera należą aktualnie 1022 punkty handlowe – 829 Saloników Prasowych i 193 Salony Top-Press.