Lutowe wydanie magazynu „Film” ukazało się 5 lutego br. w nowej szacie graficznej. Liftingowi zostało poddane również logo magazynu.
W nowej szacie graficznej miesięcznik został podzielony na wyraźne działy. Każdy dział ma przyporządkowany kolor, który ułatwia nawigację po zawartości pisma. I tak pierwsza część, o charakterze magazynowym, ma kolor czerwony, zazwyczaj zarezerwowany w prasie do podawania „gorących” (czyli bieżących) informacji za świata filmu. Druga część miesięcznika ma przyporządkowany kolor złoty i tytuł „W kinie”. Tutaj znajdziemy rozszerzone doniesienia ze świata filmowego oraz recenzje i analizy pisane przez wybitnych filmoznawców. Trzecim działem jest „W domu”, stalowoszara część magazynu, opisująca filmy dostępne na DVD, filmy na żądanie oraz wszelkiego rodzaju obiekty krążące po orbicie świata filmu, poczynając od recenzji soundtracków na książkach skończywszy. Ostatnim działem jest „Kino-Echo” – w kolorze sepii – traktujące o historii kina.
Liftingowi została również poddana winieta „Filmu” i logo magazynu. Zmniejszenie światła pomiędzy literami logo umożliwiło powiększenie samego tytułu, dzięki czemu cała winieta zyskała na wyrazie.
Przy okazji zmiany szaty graficznej FILMU, kilka zmian zaszło także w samym piśmie. Na łamy magazynu wrócił Bartosz Żurawiecki z rubryką „Prześwietlenie”. W umieszczonym na końcu każdego numeru dziale poświęconym historii filmu pojawia się rubryka Marcina Szczygielskiego. Swoje stałe miejsce w magazynie znalazł również wieloodcinkowy komiks kryminalny Pawła Wojciechowicza pt. „Wenecja”.
(na podstawie informacji media Point Group)