Już prawie tysiąc kontrahentów przystąpiło do programu lojalnościowego „Milowe Zakupy Plus”, który od kwietnia 2012 r. realizowany jest wspólnie przez Departament Usług Elektronicznych Kolportera i firmę GSP z Łodzi. Łączna wartość nagród, wydanych dotychczas klientom zbierającym punkty w programie, wynosi 300 tys. zł.
Program adresowany jest do sklepów indywidualnych, sieci handlowych, hoteli, punktów usługowych i gastronomicznych. Można go realizować za pośrednictwem multifunkcyjnych terminali dostarczanych przez Kolportera. Konsumenci posiadający kartę „Milowych Zakupów Plus” uzupełniają ją punktami w trakcie zakupów u wszystkich partnerów programu.
– Od początku trwania programu zostało wydanych klientom 6 500 nagród, z czego tylko w 2015 roku ponad 1700, a ich łączna wartość wyniosła 300 tys. zł – informuje Witold Maksymowicz, pełnomocnik zarządu Kolportera ds. kluczowych klientów.
„Milowe Zakupy Plus” mogą być również adaptowane na program lojalnościowy dla konkretnych firm. – Program nosi wówczas inną nazwę, a karty lojalnościowe i materiały marketingowe oznaczone są logo i grafiką firmy, co jest dla niej dodatkową promocją. Obserwujemy coraz większe zainteresowanie właśnie takimi projektami. Najnowszym przykładem jest program przygotowany dla klubu żużlowego Unia Tarnów – dodaje Witold Maksymowicz.