„Afryka dzika” to kolejny program zakupowy, przygotowany dla kontrahentów Departamentu Dystrybucji FMCG Kolportera. Program rozpoczął się 17 października i potrwa do 31 stycznia 2012 roku. Najlepsi uczestnicy w nagrodę wybiorą się na tygodniową wycieczkę do Kenii.
Podobnie jak we wcześniejszych edycjach uczestnicy programu zbierają punkty za zakupy produktów znajdujących się w ofercie Kolportera. Punktacją objęte są tylko artykuły spożywcze wyznaczonych producentów. Punkty można zbierać także za zakup produktów z asortymentu marek własnych Kolportera. Kupując zatem napoje energetyczne Tabu, słodycze Oki Dogi czy produkty spożywcze i przetwory Dobry Wybór również zasila się swoje konto.
Każda osoba, przystępująca do programu, ma wyznaczony cel zakupowy. Ci, którzy w wyznaczonym terminie go zrealizują w nagrodę wybiorą się w podróż do Kenii, państwa określanego przez wielu najpiękniejszym miejscem na świecie, a leżącego po obu stronach równika, na wschodnim wybrzeżu Afryki, nad Oceanem Indyjskim. Ciekawi Czarnego Lądu będą mogli zobaczyć bezkresne sawanny, spalone słońcem pustynie, równikowe lasy, ośnieżone szczyty, rafy koralowe, nieskazitelne białe plaże z palmami kokosowymi.
Firma Kolporter, jako organizator podróży, całkowicie pokrywa koszty związane z przelotem, zakwaterowaniem (siedem noclegów), wyżywieniem, opieką pilota oraz wycieczkami fakultatywnymi. Podczas pobytu, który zaplanowany jest na wiosnę 2012 roku, kontrahenci będą mogli nie tylko rozkoszować się pięknem pierwotnej przyrody, ale przede wszystkim obserwować inną kulturę.
– Organizując pierwszy program założyliśmy, że najaktywniejsi kontrahenci będą nagradzani wycieczką w egzotyczne miejsce. I takiej oferty szukaliśmy i tym razem. Rozważaliśmy wiele propozycji, jednak Kenia wydała nam się najatrakcyjniejsza – mówi Tomasz Latos, manager produktu Departamentu Dystrybucji FMCG Kolportera. – W poprzednich edycjach zabieraliśmy naszych współpracowników do Maroka, na Wyspy Kanaryjskie, Cypr, Sri Lankę i Ibizę. Każda z wycieczek miała inny charakter i dawała możliwość poznania innej kultury, przyrody i obyczajów mieszkańców. Tak będzie i tym razem. Warto podkreślić, że nie organizowaliśmy jeszcze wycieczki do kraju położonego po obu stronach równika.
Nagrodzeni kontrahenci chętnie przystępują do udziału w programie i bardzo chwalą sobie takie wycieczki. Dzięki nim nie tylko mogą odpocząć, pobawić się, zwiedzić inne kraje, ale przede wszystkim poznać lepiej firmę, z którą na co dzień współpracują.
Kinga Beck-Tracz