cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów
napoje dla kibiców

Napoje dla kibiców od Kolportera

Kolporter jest jednym z czołowych w Polsce dystrybutorów napojów energetycznych i izotonicznych dla klubów sportowych. Tylko w ubiegłym roku sprzedano ponad milion puszek dostarczonego przez Kolportera napoju energetycznego Energia Lecha.
 

napoje dla kibiców
Kolporter dystrybuuje napoje Lecha Poznań, Wisły Płock, GKS Bełcható, Lechii Gdańsk, Górnika Zabrze oraz Skry Bełchatów

Energia Lecha to oczywiście napój Lecha Poznań, klubu piłkarskiego, który, co widać po liczbie sprzedanych puszek, ma liczną grupę kibiców. – Sprzedajemy Energię Lecha przez cały rok, nie tylko podczas sezonu piłkarskiego, w sklepach wszystkich ogólnopolskich sieci na terenie Wielkopolski. Dobre wyniki klubu w rozgrywkach europejskich wzmocniły markę – mówi Grzegorz Janowski z firmy Marcelin Management, która dla Lecha sprzedaje klubowy napój. – Współpraca z Kolporterem układa się bardzo dobrze, bo po obu stronach pracują kompetentni ludzie.
– Lech może być wzorem dla innych, jak skutecznie sprzedawać klubowe napoje – podkreśla Patryk Podwysocki, menadżer produktu z Biura Handlowego Kolportera.
Ale to nie jedyny polski klub, dla którego Kolporter dystrybuuje napoje. W ofercie spółki są gazowana i niegazowana Woda Górnik Zabrze oraz napój izotoniczny w dwóch smakach Izo Górnik Lemon i Izo Górnik Tropic Blue. Dla Wisły Płock Kolporter dostarcza napój izotoniczny Wisła Vita Tropic, dla GKS Bełchatów – napój GKS 77 Isotonic (w dwóch smakach Tropic i Lemon), a dla gdańskiej Lechii – napój energetyczny Lechia Gdańsk.
Wśród odbiorców Kolportera jest ponadto jeden klub siatkarski – wielokrotny mistrz Polski Skra Bełchatów. Klubowym napojem Skry jest energetyczny Libero.
W Polsce rynek tzw. towarów okołosportowych, czyli gadżetów i napojów klubowych, dopiero się rozwija, ale Zachodzie ma bardzo mocną pozycję. – Tylko w Niemczech jest on wart około miliard euro – mówi Patryk Podwysocki. – W Europie pod względem sprzedaży produktów z własnym logo prym wiodą takie kluby jak Borussia Dortmunt czy Barcelona, u nas wspomniany już Lech.
Kolporter prowadzi rozmowy z jeszcze jednym dużym klubem na temat dystrybucji napoju energetycznego. Spółka jest też zainteresowana dystrybucją w salonikach prasowych Kolportera biletów na mecze piłkarskie polskich klubów.
GK

Dodaj komentarz