cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów
produkty Dobry Wybór

Dobry Wybór z nowymi produktami

Kolporter poszerzył asortyment marek własnych, znanych pod nazwą Dobry Wybór, o kolejne produkty, wśród których są konserwy mięsne i warzywne, flaczki w rosole oraz musztarda. Firma zapowiada, że do końca 2011 r. w sprzedaży będzie 80 produktów tej marki.
 

produkty Dobry Wybór
Najnowszymi produktami marki Dobry Wybór są: konserwy mięsne i warzywne, musztardy oraz flaczki w rosole

Konserwy, które są w ofercie od marca br., zostały wytworzone z ryb i najlepszej jakości mięsa drobiowego i wieprzowego. W ofercie są trzy rodzaje produktów: szynka mielona (135 g), konserwa turystyczna (130 g) i paprykarz z łososia (152 g). Ich producentem jest przedsiębiorstwo W-D ze Skwierzyny. Natomiast flaczki w rosole (500 g), które weszły do sprzedaży także w marcu i uzupełniają ofertę dań gotowych, wyprodukowała znana firma Pamapol.
W lutym br. w ofercie produktów marek własnych Kolportera pojawiły się cztery konserwy warzywne produkcji cenionej firmy Kwidzyń: groszek konserwowy (400 g), kukurydza konserwowa (400 g), fasola biała konserwowa (400 g) i fasola czerwona konserwowa (400 g). Ponadto do asortymentu wprowadzone zostały musztarda sarepska (170 g) i musztarda delikatesowa (170 g), wyprodukowane przez firmę Bona.
Kolporter dąży do stworzenia szerokiej oferty artykułów spożywczych, dopasowanej do specyfiki małych i średnich sklepów spożywczych. – Wprowadzone wcześniej produkty naszych marek dzięki swojej wysokiej jakości i atrakcyjnej cenie dobrze przyjęły się na rynku – podkreśla menadżer produktu Patryk Podwysocki z Biura Handlowego Kolportera S.A.
Pierwsze produkty marki Dobry Wybór – ogórki konserwowe i koncentrat pomidorowy – Kolporter wprowadził na rynek w maju 2010 r. Obecnie firma ma w swojej ofercie w sumie 30 produktów tej marki. Oprócz wspomnianych wyżej, pod marką Dobry Wybór dystrybuowane są pasztety, dżemy, makarony, gołąbki, pulpety, klopsiki, fasolka po bretońsku i orzeszki solone.
– Chcemy, żeby do końca roku 2011 pod marką Dobry Wybór było w sprzedaży łącznie 80 produktów – mówi dyrektor handlowy Kolportera Krzysztof Żądło. – Nasze najbliższe plany to konserwy rybne, a potem jedzenie dla zwierząt. Dążymy do tego, aby w każdej podkategorii były dwa-trzy produkty, dlatego np. pojawią się pasztety o nowych smakach. Oczywiście, niezmiennie zależy nam na bardzo dobrej jakości wyrobów, więc tak jak dotychczas będziemy się opierać na najlepszych, sprawdzonych polskich producentach.
Dodajmy, że do marek własnych Kolportera należą również słodycze dla dzieci Oki Dogi oraz napój energetyczny Tabu.
Produkty spożywcze dystrybuowane przez Kolportera dostępne są w sklepach sieci własnej Dobry Wybór oraz w tradycyjnym kanale sprzedaży.
GK

Dodaj komentarz