cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

Żelki marki Frugo


Jest napój Frugo, są także lody, a teraz w sklepach pojawiły się żelki Frugo, które mają kształt … butelek FRUGO.
Żelki-butelki w kolorach czarnym, zielonym, czerwonym i pomarańczowym kryją w sobie oryginalny i mocno owocowy smak czarnego pitahaya, szalonego lulo, wybuchowego granatu i egzotycznej passiflory.
– Cały czas pragniemy zaskakiwać naszych fanów pokazując, że wszystko to, co robimy, robimy właśnie dla nich. Tym razem nasze owocowe laboratoria FRUGO dość długo myślały nad kolejną niespodzianką, ale warto było czekać! Jest FRUGO do picia, jest FRUGO do lizania, a teraz nadeszła pora, by rozgryźć FRUGO! – mówi Paulina Włodarska, dyrektor Marketingu firmy FoodCare.
Żelki FRUGO dostępne będą w 100-gramowych opakowaniach. Dobrze widoczny logotyp FRUGO po lekkim liftingu nie pozostawia wątpliwości, z którą marką mamy do czynienia. Specjalnie zaprojektowana, w części przezroczysta torebka pozwala bez trudu dostrzec kolorową zawartość. Do poszczególnych smaków kultowego napoju FRUGO nawiązują zarówno doskonale widoczne na opakowaniach rendery butelek, jak i owoce: pitahaya w czarnych żelkach, lulo w zielonych, granat w czerwonych i passiflora w pomarańczowych.
(na podstawie informacji Foodcare)

Dodaj komentarz