cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

Kolporter partnerem programu „Otwarci 50+”

Otwarci 50+_loga ostateczne_logo_poprawione kopia
Kolporter dołączył do ogólnopolskiego programu dedykowanego seniorom – „Otwarci 50+”. To inicjatywa, która łączy firmy otwarte na osoby po 50 roku życia – zarówno jeśli chodzi o zatrudnienie, jak i ofertę produktów czy usług.
– Biorąc pod uwagę fakt bardzo szybkiego starzenia się społeczeństwa uważamy, że otwarcie firm na osoby powyżej 50 roku życia będzie mieć w perspektywie najbliższych lat ogromne znaczenie dla całej gospodarki. Stąd nasze zainteresowanie programem „Otwarci 50+”. Kolporter praktycznie od początku swojej działalności jest firmą otwartą m. in. na aktywizację zawodową osób starszych. Tworząc System Partnerski, przeznaczony dla osób zainteresowanych prowadzeniem saloników prasowych, w sposób szczególny uwzględniliśmy właśnie oczekiwania, możliwości i predyspozycje grupy 50 plus. W ostatnich miesiącach zmodyfikowaliśmy go w oparciu o badania, które prowadziliśmy również na tej grupie wiekowej. Przygotowaliśmy nowy system szkoleń, wyeliminowaliśmy podstawową barierę, którą była kaucja, wzmocniliśmy opiekę ze strony przedstawicieli naszej firmy. Dla osób w wieku przedemerytalnym i emerytalnym prowadzenie saloniku prasowego stanowi bardzo interesującą propozycję, dającą nie tylko gwarantowane, stałe przychody, ale także możliwość pełnej aktywności zawodowej, łącznie z perspektywą awansu – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.
Program „Otwarci 50+” powstał z inicjatywy redakcji „Gazety Senior” i ma na celu łączenie środowisk biznesmenów i seniorów. Przystąpienie firmy do programu jest równoznaczne z poparciem „Kredo Firm Otwartych 50+”, czyli ośmiu najważniejszych, z punktu widzenia osób starszych, kwestii. Dołączając do programu Kolporter potwierdził, że seniorzy są ważnymi dla niego kontrahentami i w swoich działaniach kieruje się odpowiedzialnością za tę grupę klientów. Firma jest otwarta na potrzeby, oczekiwania seniorów oraz wartości przez nich szanowane. Uwzględnia sposoby komunikacji, które są dostępne dla tej grupy i likwiduje bariery utrudniające dostęp do oferty seniorom. Firma akceptuje potrzebę poświęcenia czasu i uwagi takim osobom, popiera nowoczesne rozwiązania dedykowane starszym konsumentom, a także sprzyja międzypokoleniowej wymianie doświadczeń i wiedzy.

Dodaj komentarz