cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

Bilety POLREGIO dostępne w salonikach Kolportera


Od 19 października pasażerowie mogą kupić bilety na pociągi POLREGIO w blisko 800 salonikach prasowych Kolportera. Nowy kanał sprzedaży to kolejne udogodnienie wprowadzone dla pasażerów POLREGIO.
POLREGIO konsekwentnie realizuje proces poprawy obsługi pasażerów. 19 października Spółka Przewozy Regionalne, właściciel marki konsumenckiej POLREGIO, rozszerzyła współpracę z firmą Teroplan S.A., właścicielem serwisu e-podróżnik.pl oraz z firmą Kolporter, największym dystrybutorem prasy w Polsce i właścicielem sieci saloników prasowych.
–  Podejmując współpracę z Kolporterem oferujemy naszym pasażerom możliwość zakupu biletów
w blisko ośmiuset salonikach prasowych, dokonując tym samym przełomu w skali kraju w kwestii podejścia do potrzeb klientów. Zwiększenie dostępności oferty POLREGIO to kluczowy element
w strategii sprzedaży biletów przewoźnika. Saloniki Kolportera zlokalizowane są w centrach miast
i miasteczek, co w radykalny sposób ułatwi korzystanie z naszych usług zwłaszcza tam, gdzie kas biletowych nie ma – powiedziała Anna Lenarczyk, Członek Zarządu-Dyrektor Handlowy Przewozów Regionalnych.
Ogólna liczba saloników i salonów prasowych Kolportera to około 900 punktów zlokalizowanych
w całym kraju. Saloniki oferują blisko 700 produktów, rocznie obsługując ok. 70 mln klientów. – Nasi klienci chwalą sobie możliwość zakupu biletów w naszych punktach. To przede wszystkim duże ułatwienie dla osób starszych, nieposiadających konta online lub nieobeznanych w zakupach przez Internet. Nawiązanie współpracy z POLREGIO wiąże się ze znaczącym poszerzeniem oferty biletów na podróże regionalne. Z naszego punktu widzenia to przede wszystkim wyjście naprzeciw naszym klientom, którzy często dopytywali o bilety kolejowe POLREGIO – powiedział Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.
– Podchodzimy do tej współpracy z ogromnym entuzjazmem. Połączenie sił trzech wielkich graczy na rynku to dowód na to, że jesteśmy wyznawcami tej samej filozofii, która zorientowana jest przede wszystkim na dostarczaniu podróżnym najwygodniejszej dla nich formy zakupu biletów.  Z Kolporterem współpracujemy od ponad roku, od kilku miesięcy sprzedajemy bilety POLREGIO, teraz wchodzimy na nowy etap współpracy dając system, który łączy sieć saloników Kolportera z szeroką ofertą pociągów POLREGIO – powiedział Tomasz Hajnos, wiceprezes Teroplan S.A.
Lista punktów sprzedaży Kolportera, które mają w swojej ofercie bilety POLREGIO, dostępna jest na stronach:  www.kolporter.com.pl/mapa_saloniki, www.e-podroznik.pl oraz www.polregio.pl.
***
Przewozy Regionalne, właściciel marki POLREGIO, powstały w 2001 r. Są największym pasażerskim przewoźnikiem kolejowym w Polsce. Każdego dnia na tory w całym kraju wyjeżdża około 1800 pociągów zamawianych i finansowanych przez samorządy wojewódzkie. W ciągu roku z usług POLREGIO korzysta prawie 80 mln pasażerów. Pociągi POLREGIO zatrzymują się na ponad 1800 stacjach. Udział firmy w rynku kolejowych przewozów pasażerskich wynosi 27%. Większościowym akcjonariuszem Spółki jest Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. (50% i jeden udział).

Dodaj komentarz