cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

W czerwcowym „Naszym Kolporterze”

Ukazał najnowszy, czerwcowy numer miesięcznika „Nasz Kolporter”.

Zamrożenie gospodarki boleśnie odczuł cały sektor handlowy. Poza produktami spożywczymi i artykułami higienicznymi drastycznie spadła sprzedaż praktycznie wszystkich produktów. Na tym tle zaskakująco dobrze wypadła prasa. Sprzedaż gazet i czasopism w okresie pandemii była co prawda niższa – z oczywistych powodów – ale spadek okazał się mniejszy niż przewidywano – czytamy w artykule „Na szczęście mieliśmy prasę”, który otwiera czerwcowy numer „Naszego Kolportera”. Najnowsze wydanie jest już dostępne.

W firmowym miesięczniku Kolportera można przeczytać również o tym, jak zagraniczne i polskie redakcje radziły sobie w czasie pandemii – wiele wprowadziło zdalną pracę, a działami, które najczęściej pozostały w normalnym trybie pracy, były zarząd, produkcja i biura ogłoszeń. Ponadto polecamy rozmowę z aktorem Bartkiem Kasprzykowskim, artykuł o jednej z najbardziej znanych i utytułowanych gazet na świecie „The Washington Post” oraz stałe pozycje: horoskop, quiz i krzyżówkę.

Życzymy dobrej lektury.