cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

„Nasz Kolporter” o czytelniku w burzliwych czasach

O tym, że czasy mamy ciekawe i burzliwe nikogo specjalnie nie trzeba przekonywać, informacje, które chłoniemy każdego dnia, nie napawają optymizmem. Wywołują lęk, poczucie zagrożenia, frustrację. Współcześni odbiorcy mediów oczekują rzetelnych informacji, przedstawionych w szerszym kontekście, i historii, które inspirują i dają nadzieję. Diametralnie zmienia się więc profil czytelnika, widza, słuchacza. Co na ten temat sądzą wydawcy? Można przeczytać o tym w artykule „Czytelnik się zmienia”, który jest głównym tematem wrześniowego wydania „Naszego Kolportera”.

We wrześniowym numerze polecamy także:

Gorąca jesień kibiców” – Za dwa miesiące rozpoczynają się XXI Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w Katarze. Wydawcy prasowi już organizują pracę redakcji, przygotowują specjalne dodatki, przewodniki, kolekcje.

„Prasa ma siłę” – Dziś prasa to nie tylko płatne lub bezpłatne dzienniki i magazyny drukowane. Niektórzy wydawcy dystrybuują swoje treści także w postaci e-wydań czy subskrypcji cyfrowych oraz udostępniają je na stronach www czy mediach społecznościowych. Dopasowują swoje strategie działania do posiadanych marek oraz oczekiwań różnorodnych grup odbiorców

Dzienniki – sprzedaż w II kwartale” – W II kwartale 2022 r. rozpowszechniono w sumie 38 314 239 egzemplarzy wszystkich dzienników ogólnopolskich, objętych audytem Polskich Badań Czytelnictwa, w postaci drukowanej i e-wydań (cyfrowych replik wydań drukowanych).

„Karuzela kręci się dalej” – Filmy Patryka Vegi i „M jak miłość”, w których grał niemal dekadę, przyniosły mu popularność i sympatię publiczności. Dziś Tomasz Oświeciński gra w dwóch serialach i coraz częściej bierze udział w zagranicznych produkcjach.

We wrześniowym numerze ponadto stałe pozycje: nowości z rynku prasowego, prasa na świecie, horoskop, quiz alfabetyczny, statystyki prasowe, porady psychologa oraz krzyżówka.

Przyjemnej lektury!