Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów
Afryka Dzika

Kenia w zasięgu ręki

„Afryka dzika” to kolejny program zakupowy, przygotowany dla kontrahentów Departamentu Dystrybucji FMCG Kolportera. Program rozpoczął się 17 października i potrwa do 31 stycznia 2012 roku. Najlepsi uczestnicy w nagrodę wybiorą się na tygodniową wycieczkę do Kenii.

Afryka Dzika
Nowy program zakupowy dla kontrahentów Kolportera

Podobnie jak we wcześniejszych edycjach uczestnicy programu zbierają punkty za zakupy produktów znajdujących się w ofercie Kolportera. Punktacją objęte są tylko artykuły spożywcze wyznaczonych producentów. Punkty można zbierać także za zakup produktów z asortymentu marek własnych Kolportera. Kupując zatem napoje energetyczne Tabu, słodycze Oki Dogi czy produkty spożywcze i przetwory Dobry Wybór również zasila się swoje konto.
Każda osoba, przystępująca do programu, ma wyznaczony cel zakupowy. Ci, którzy w wyznaczonym terminie go zrealizują w nagrodę wybiorą się w podróż do Kenii, państwa określanego przez wielu najpiękniejszym miejscem na świecie, a leżącego po obu stronach równika, na wschodnim wybrzeżu Afryki, nad Oceanem Indyjskim. Ciekawi Czarnego Lądu będą mogli zobaczyć bezkresne sawanny, spalone słońcem pustynie, równikowe lasy, ośnieżone szczyty, rafy koralowe, nieskazitelne białe plaże z palmami kokosowymi.
Firma Kolporter, jako organizator podróży, całkowicie pokrywa koszty związane z przelotem, zakwaterowaniem (siedem noclegów), wyżywieniem, opieką pilota oraz wycieczkami fakultatywnymi. Podczas pobytu, który zaplanowany jest na wiosnę 2012 roku, kontrahenci będą mogli nie tylko rozkoszować się pięknem pierwotnej przyrody, ale przede wszystkim obserwować inną kulturę.
– Organizując pierwszy program założyliśmy, że najaktywniejsi kontrahenci będą nagradzani wycieczką w egzotyczne miejsce. I takiej oferty szukaliśmy i tym razem. Rozważaliśmy wiele propozycji, jednak Kenia wydała nam się najatrakcyjniejsza – mówi Tomasz Latos, manager produktu Departamentu Dystrybucji FMCG Kolportera. – W poprzednich edycjach zabieraliśmy naszych współpracowników do Maroka, na Wyspy Kanaryjskie, Cypr, Sri Lankę i Ibizę. Każda z wycieczek miała inny charakter i dawała możliwość poznania innej kultury, przyrody i obyczajów mieszkańców. Tak będzie i tym razem. Warto podkreślić, że nie organizowaliśmy jeszcze wycieczki do kraju położonego po obu stronach równika.
Nagrodzeni kontrahenci chętnie przystępują do udziału w programie i bardzo chwalą sobie takie wycieczki. Dzięki nim nie tylko mogą odpocząć, pobawić się, zwiedzić inne kraje, ale przede wszystkim poznać lepiej firmę, z którą na co dzień współpracują.
Kinga Beck-Tracz

Dodaj komentarz