cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

Tygodnik „Wprost” promuje Polskę


Tygodnik „Wprost” rozpoczął nową akcję społeczną „Polska OK!”, w ramach której będzie  pokazywać zupełnie inny wizerunek Polski i Polaków.
We „Wprost” czytelnicy znajdą w tym tygodniu naklejki z logo akcji – biało-czerwoną uśmiechniętą buźką. Do przyklejenia wszędzie tam, gdzie Polska jest OK.
W ramach akcji „Polska OK!” tygodnik WPROST chce promować kraj i ludzi, którzy odnosili i odnoszą największe sukcesy w Europie. „Startujemy przed Euro, ale chcemy, by znaczek uśmiechniętej buźki towarzyszył nam nie tylko w czasie wizyty tysięcy kibiców. Chcemy, żeby Polska była naprawdę OK. Na co dzień” – pisze redaktor naczelny Michał Kobosko.
Akcja pokazywania dobrych stron Polski nieprzypadkowo startuje pod koniec maja, w przededniu finałowego turnieju Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej. To historyczny moment. Takiej szansy promocji naszego kraju nigdy w naszej historii nie było i w najbliższym czasie zapewne nie będzie. Za kilkanaście dni do Polski przyjedzie kilkaset tysięcy turystów – kibiców, ale i ludzi biznesu, kultury i sztuki. To od nas zależy, jakie wrażenia wywiozą po turnieju.
(na podstawie informacji Media Point Group)

Dodaj komentarz