Duże zainteresowanie konikami Filly sprawiło, że wydawnictwo Media Service Zawada zdecydowało się poszerzyć port folio o nowy magazyn: „Filly. Magiczna Kraina” – do każdego wydania będzie dołączony prezent – saszetka z konikiem. Cena magazynu – 12,99 zł.
Od czasu wprowadzenia na polski rynek w 2008 roku sprzedaż produktów Filly, według danych dystrybutora wzrasta o ponad 100 proc. rocznie.
Na rynku pojawiają się kolejne serie koników Filly: Princess, Fairy, Unicorn, Elf. W kwietniu 2013 roku zadebiutowała kolekcja Filly Mermaids dostępna w sklepach patronackich firmy Simba, a we wrześniu planowana jest następna – Filly Witchy.
O sukcesie marki Filly na polskim rynku świadczą również dobre wyniki sprzedaży magazynu „Filly”. Według danych ZKDP ma on najwyższą na rynku średnią efektywność sprzedaży wśród pism dziecięcych, która od roku utrzymuje się na poziomie 80 proc. Oprócz wydań regularnych magazynu „Filly”, wysokie wyniki sprzedaży osiąga również „Filly. Wydanie specjalne”.
W Niemczech koniki Filly są na miejscu nr 1 i nr 2 na liście najlepiej sprzedających się zabawek – sprzedano już ponad 60 milionów figurek.