cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

Czerwcowe wydanie „Elle” już w sprzedaży

elle 06 2014
Gwiazdą okładki czerwcowego wydania „ELLE” jest dziennikarka telewizyjna Magda Mołek. Magazyn wyszedł w nowym układzie graficznym. Makieta pisma została zmieniona na bardziej dynamiczną i nowoczesną.
„ELLE” śledzi najważniejsze zjawiska współczesnej mody. Z okazji jubileuszu marki Lanvin Redakcja rozmawia z jej dyrektorem kreatywnym Alberem Elbazem, jednym z największych działających obecnie projektantów.
Magazyn pisze też o zjawisku logomanii. Widoczne logo, które jeszcze niedawno było symbolem złego gustu, dziś króluje w kolekcjach największych projektantów. Pismo analizuje ten fenomen i zastanawia  się, co się zmieniło w modzie, że znowu chcemy nosić logo w formacie XL.
„ELLE” jest patronem strategicznym programu TVN „Project Runway”, w którym biorą udział młodzi projektanci mody. Jako jedyny magazyn zagląda za kulisy programu, rozmawia z uczestnikami i typuje zwycięzców. Publikuje także sesję mody, w której obok ubrań światowych projektantów jest kreacja autorstwa jednego z uczestników „Project Runway”.
Z okazji 10. rocznicy wejścia naszego kraju do Unii Europejskiej redakcja pyta znanych Polaków, wybitnych przedstawicieli różnych branż, dlaczego warto mieszkać w Polsce. Wypowiadają się m.in. reżyser Jan Klata, minister Agnieszka Kozłowska-Rajewicz, krytyk kulinarny Maciej Nowak, tenisistka Agnieszka Radwańska.
„ELLE” ukazuje się z dwiema wersjami okładek. Na okładce kolekcjonerskiej, dostępnej w prenumeracie, po raz pierwszy znalazła się ilustracja. Portret Magdy Mołek narysowała uznana ilustratorka Olka Osadzińska.
(na podstawie informacji Burda Media)

Dodaj komentarz