Każdego miesiąca Kolporter otwiera nowe punkty handlowe – saloniki prasowe i salony Top-Press. Nie inaczej było w sierpniu, gdy firma uruchomiła w ramach swojej sieci sześć saloników i dwa Top-Pressy. Niemal wszystkie są zlokalizowane w galeriach i centrach handlowych, dyskontach, super- i hipermarketach.
Wybór takich właśnie lokalizacji nie jest przypadkowy. Kolporter w tym roku restrukturyzuje swoją sieć, kładąc nacisk na wybór atrakcyjnych handlowo miejsc, w których uruchamiane są nowe punkty.
W sierpniu najnowsze saloniki prasowe rozpoczęły działalność w Radzyniu Podlaskim (Biedronka), Rybniku (Biedronka), Koninie (Polomarket), Toruniu (Tesco), Częstochowie (NETTO) oraz w Raciborzu przy ul. Opawskiej 124 A. Również w sierpniu otwarto dwa salony Top-Press: w Dąbrowie Górniczej (CH Pogoria) i Katowicach (Selgros).
Na koniec sierpnia sieć Kolportera liczyła 810 saloników prasowych i 182 salony Top-Press.