Odnowiony dwutygodnik „Grazia” poszerza swoją formułę i wprowadza szereg zmian. „Grazia” łączy teraz w nowatorskiej formule treści magazynu lifestylowego z elementami charakterystycznymi dla segmentu people.
Nowe wydanie „Grazii” ukazuje się w odświeżonym, bardziej luksusowym layoucie i nowej kolorystyce. Odnowiona, dynamiczna makieta oddaje hasło magazynu: „Luksus. Ludzie. Lifestyle”.
„Grazia” to teraz dwutygodnik z wieloma typowymi dla miesięcznika cechami. Ta sprawdzona w wielu krajach Europy crossegmentowa koncepcja zakłada nowatorskie połączenie wielu fascynujących kobiety dziedzin życia, przedstawiając je w rzetelny, wyczerpujący, typowy dla miesięczników sposób. Stąd w „Grazii” znajdują się nie tylko pogłębione wywiady z autorskimi sesjami zdjęciowymi i reportaże związane z aktualnymi problemami społecznymi lub trendami, ale także – poszerzone działy Moda (najnowsze trendy ze światowych stolic mody i najbardziej aktualne zdjęcia), Kuchnia (najwyższej jakości zdjęcia i sesje kulinarne) oraz, obecne teraz w każdym numerze, działy Zdrowie i Wnętrza. Ten wyjątkowy miks tematyczny wykorzystuje doświadczenie trzech edycji Grazii, które odniosły największy sukces na swoich rynkach: włoskiej, angielskiej i francuskiej.
Powyższa koncepcja oznacza ekspansję „Grazii”, zajmującej stabilną pozycję w segmencie people premium, w stronę segmentu modowo-lifestylowego. Jednocześnie „Grazia”, pozostając ekspertem w dziedzinie people, wzmacnia swój charakter magazynowy (wywiady, reportaże). Ukazując się częściej niż miesięczniki, szybko i obszerniej nie tylko informuje czytelniczki o wydarzeniach z życia sław, ale także porusza gorące tematy społeczne wzbogacając je wysokiej jakości publicystyką.
Nowa „Grazia” ukazuje się w niezmienionej cenie i powiększonej objętości.
(na podstawie informacji wydawnictwa Bauer)