Magazyn „LEGO. Legends of Chima” (wyd. Media Service Zawada) jest liderem sprzedaży wśród wszystkich magazynów dla dzieci – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy za III kwartał 2014 r. Sprzedaż magazynu w tym okresie wyniosła 51 350 egzemplarzy.
Rynek prasy dziecięcej podzieliły między sobą dwa wydawnictwa Media Service Zawada i Egmont. Pierwsze miejsce wśród magazynów skierowanych do dzieci w wieku szkolnym zajął „Scooby-Doo!” , wśród magazynów skierowanych do chłopców w wieku szkolnym triumfował „LEGO. Legends of Chima”, a liderem sprzedaży wśród dwumiesięczników zostały „Pingwiny z Madagaskaru – 1 miejsce wśród dwumiesięczników (wszystkie tytuły MSZ).
Trzy czasopisma Egmontu osiągnęły najwyższą sprzedaż w następujących kategoriach: dziewczynki – dzieci szkolne – „Violetta”; chłopcy – dzieci przedszkolne – „ Auta” i dziewczynki – dzieci przedszkolne – „Mój Kucyk Pony”.
Z powyższych danych widac, że zarówno rodzice, jak i dzieci lubią licencje, które są im dobrze znane. Z preferencji wynika również stabilny trend polskiego rynku, czyli niegasnąca popularność popularnych od lat brandów, takich jak „Scooby-Doo!”