Trendy na wiosnę i lato 2015 i feminizm w wersji pop – to dwa najważniejsze tematy marcowego wydania „Elle”, które jest już w sprzedaży. Do części nakładu dołączona jest płyta DVD z filmem „Saint Laurent”.
Gwiazdą okładki jest Rosie Huntington-Whiteley, brytyjska top modelka, znana z wybiegów i kampanii reklamowych największych marek. Redakcji zdradza sekrety swojej formy i rewelacyjnej figury.
Tym numerem „Elle” zapowiada nowy sezon w modzie. Publikuje najbardziej wyczerpujące omówienie trendów w polskiej prasie. Pokazuje, jak przełożyć najciekawsze tendencje z wybiegów na codzienne zakupy.
„Elle” spotyka osobowości ze świata mody: te najbardziej uznane i te, o których wkrótce będzie głośno. Publikujemy wywiad z Nico¬lasem Ghesquière’em, który po latach pracy dla Balenciagi objął stanowisko dyrektora kreatywnego Louis Vuitton.
W sesji „Talent show” miesięcznik prezentuje sylwetki młodych Polaków, którzy robią karierę w branży mody na świecie.
Tematem wiodącym numeru jest popfeminizm. „Elle” zamieszcza obszerny raport na temat nowego oblicza feminizmu, który dzięki takim gwiazdom jak Beyoncé czy Emma Watson stał się ogromnie popularny. Z nowym feminizmem identyfikuje się coraz więcej gwiazd, które inspirują ludzi na całym świecie do walki o równe prawa dla kobiet.
Do części nakładu marcowego wydania został dołączony film „Saint Laurent” – po raz pierwszy na DVD, porywająca biografia genialnego projektanta mody.
Najnowszy numer „Elle” dostępny jest m.in. w salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press.
(na podstawie informacji Burda Media)