Wrześniowym wydaniem magazynu „ELLE” redakcja otwiera nowy sezon w modzie. Na okładkę magazyn zaprosił cztery modelki, którym wróży światową karierę: Joannę Tatarkę, Annę Cholewę, Sashę Antonowską i Olę Munik. Wszystkie mają za sobą świetne debiuty na pokazach wielkich domów mody.
Modelki z okładki wzięły udział w niezwykłej, liczącej 22 strony sesji, prezentującej najbardziej pożądane kreacje sezonu.
W obszernej sekcji poświęconej trendom „ELLE” przedstawia najważniejsze tendencje z pokazów na sezon jesień–zima 2014/15. Na 65 stronach pokazuje, co zachwyciło nas w kolekcjach najbardziej liczących się projektantów, wybiera najlepsze pokazy i inspirujemy do kluczowych zakupów na nowy sezon. Prezentuje także nowe zasady makijażu i pielęgnacji prosto z wybiegów.
O tym, skąd się biorą trendy i co będzie modne za 10 lat, redakcja rozmawia z Marleną Woolford, trendforecasterką, szefową londyńskiej firmy Inspiration Trend Analysis Ltd., wcześniej pracowniczką największej na świecie agencji prognozującej trendy, WGSN.
„ELLE” porusza także wiele ważnych tematów społecznych. Dyskutuje o kontrowersyjnej kampanii nawołującej do nieodkładania macierzyństwa, przygląda się współczesnym maminsynkom, a także zastanawia się, jakie jest nasze podejście do nagości. O stosunku do własnego ciała opowiadają kobiety w różnym wieku i różnych zawodów: piosenkarka Ania Rusowicz, aktorka Katarzyna Warnke, fotografka Lidia Popiel, reżyserka Urszula Antoniak i gwiazda burleski Betty Q.
Bohaterem wywiadu męskiego jest Wojtek Mazolewski, rozchwytywany muzyk jazzowy i lider zespołu.
(na podstawie informacji Burda Media)