cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

Saloniki Prasowe Kolportera zaskakują prezentami

Zaskocz_plakat
„Zaskocz prezentem” – pod takim hasłem rozpoczęła się 23 listopada br., w Salonikach Prasowych Kolporterach i salonach Top-Press akcja sprzedaży kart podarunkowych i doładowań.
– Chcemy zaproponować naszym klientom możliwość zakupu idealnych prezentów mikołajowo-świątecznych, a także pokazać pełną ofertę naszych nowych produktów – mówi Robert Szczepaniak, dyrektor marketingu Kolportera.
W ramach akcji „Zaskocz prezentem” Kolporter zachęca klientów do zakupu kart podarunkowych sklepów TKMaxx, Zalando, Wyjątkowy Prezent i księgarni Matras oraz doładowań: Google Play, Play Station Plus, Xbox Live, League of Legends, CS GO, World of Tanks, Spotify, Film Box, Box off Store i Nintendo. – Zarówno karty podarunkowe sklepów, jak i doładowania mogą stanowić bardzo dobrą alternatywę dla tradycyjnych prezentów. To także produkty o które coraz częściej pytają kupujący. Dlatego zdecydowaliśmy się na połączenie tych dwóch kategorii w jednej, przedświątecznej akcji sprzedażowej. Chcemy pokazać klientom, że również w naszych salonikach i salonach prasowych mogą kupić prezent, który okaże się miłą niespodzianką. Stąd hasło akcji – „Zaskocz prezentem” – wyjaśnia Robert Szczepaniak.
– W ciągu ostatnich dwóch lat nasza sieć przeszła znaczącą ewolucję asortymentową i funkcjonalną. Zareagowaliśmy na zmieniające się oczekiwania i potrzeby klientów. Saloniki prasowe ewoluowały z punktów sprzedaży prasy, artykułów tytoniowych i drobnych produktów FMCG w multifunkcyjne punkty handlowo – usługowe. Dziś oferujemy naszym klientom m. in, kilkanaście rodzajów gier i doładowań internetowych, umożliwiamy odbiór przesyłek i opłacenie rachunków, a w wybranych punktach rozwijamy naszą strefę bistro: Top Presso – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera. – Karty podarunkowe to nowa kategoria produktów. Obserwując tendencje rynkowe wiążemy z nią spore nadzieje – dodaje D. Materek.
Jak podaje Polskie Stowarzyszenie Emitentów Kart Podarunkowych znajomość kart podarunkowych deklaruje już 46% ankietowanych Polaków, co stanowi wzrost o 8 punktów procentowych w porównaniu do roku 2011. Najlepszą okazją do podarowania karty podarunkowej są urodziny i imieniny oraz święta Bożego Narodzenia i Wielkanocy. Zdaniem ekspertów z PSEK popularność kart podarunkowych będzie rosła bardzo dynamicznie. Polacy przekonują się bowiem, że ten rodzaj prezentu praktycznie zawsze gwarantuje zadowolenie osoby obdarowanej i eliminuje ryzyko nietrafionego upominku.
Akcja „Zaskocz prezentem” będzie promowana w salonikach prasowych specjalnymi plakatami.

Dodaj komentarz