Kolporter podpisał umowę o współpracy z Prowly.com – dostawcą nowoczesnego systemu komunikacyjnego. – To kolejny krok w rozwoju naszej aktywność w zakresie działań PR – mówią przedstawiciele spółki.
Prowly to aplikacja do działań Public Relations dla agencji, firmowych działów komunikacji i freelancerów. Umożliwia tworzenie interaktywnych informacji prasowych, artykułów czy postów, publikowanie ich na stronach firmowych biur prasowych oraz dystrybucję do mediów i pomiar efektów. Z platformy korzysta już kilka tysięcy profesjonalistów z Polski, Europy i Stanów Zjednoczonych, a wśród nich członkowie zespołów PR takich marek, jak Vimeo, Deloitte Digital, IKEA, Spotify, National Geographic czy Allegro. Prowly należy do European Tech Alliance i wraz z największymi gigantami technologicznymi z Europy (King, Spotify, BlaBlaCar, Deezer) wspiera Komisję Europejską w budowie strategii Jednolitego Rynku Cyfrowego (DSM).
– Marka Kolporter to ponad 25 lat rynkowego doświadczenia. Wraz z nim w parze idzie gotowość do korzystania z nowoczesnych rozwiązań. Fajnie, że możemy być tego częścią – mówi Joanna Drabent, CEO i współzałożycielka Prowly.
– Jesteśmy otwarci na nowe kanały komunikacji, staramy się je wykorzystywać maksymalnie efektywnie. Dzięki współpracy z Prowly mieliśmy możliwość stworzenia serwisu, w którym można znaleźć nie tylko informacje prasowe, czy aktualności z życia firmy, ale także śledzić naszą aktywność na Facebooku oraz publikacje, ukazujące się w branżowym miesięczniku „Nasz Kolporter” – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera. – Nowy serwis, dostępny pod adresem news.kolporter.com.pl przygotowaliśmy przede wszystkim z myślą o przedstawicielach mediów, ale będzie on także stanowił dobre źródło informacji dla wszystkich osób zainteresowanych działalnością naszej firmy.