Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

Prom po drodze

Najdłuższa trasa – nadmorska – jaką rozwożona jest prasa z szczecińskiego Oddziału Kolportera, liczy 424 kilometry. Kierowca jeżdżący na tej trasie dostarcza gazety i czasopisma m.in. do wyspy Wolin, Międzyzdrojów oraz Świnoujścia na wyspie Uznam, gdzie każdego dnia czeka go przeprawa promowa.


To jedyny, w skali kraju, przypadek, by kierowca Kolportera dystrybuujący prasę musiał korzystać z promu. Nawet w województwie świętokrzyskim, gdzie są przeprawy promowe przez Wisłę, trasy prowadzą wyłącznie przez ląd.
Wracając do oddziału w Szczecinie – wszystkich tras jest 13 – cztery miejskie i dziewięć terenowych. – Dostawy prasy realizujemy na południowym oraz północno-zachodnim terenie województwa zachodniopomorskiego – mówi kierownik logistyki, Krystian Kościuszko. – Oczywiście, dostawy nie byłyby możliwe, gdyby nie ludzie pracujący w magazynie, Sekcji Obsługi Klienta Sekcji Obsługi Dostaw i Sekcji Obsługi Zwrotów. Łącznie zatrudnionych jest blisko ponad dwadzieścia osób.
Wśród pracowników najdłuższych stażem jest Włodzimierz Ziółkowski zatrudniony od czerwca br. na stanowisku magazyniera, który wcześniej przez 20 lat współpracował z Kolporterem jako kierownik trasy. Od 11 lat pracują w Kolporterze Jolanta Szablewska – kierownik SOZ i Bartłomiej Ślipski – kierownik SOD. Dziesięć lat przepracował Łukasz Kierzkowski – zastępca kierownika SOD.
Dodajmy, że powierzchnia magazynowa, jaką dysponuje oddział w Szczecinie, wynosi blisko 900 m kw. Godziny pracy są różne, w zależności od działu. Np. pracownicy rozdzielający prasę (SOD) pracują od niedzieli do soboty w godzinach 20 do 4 rano. Od niedzieli do soboty pracują również kierowcy, którzy codziennie wyruszają w trasę wieczorem, a wracają rano.

Dodaj komentarz