W pierwszej połowie br. wydawcy prasowi, we współpracy z Kolporterem, zorganizowali ponad 570 różnego rodzaju akcji promocyjnych. Promowano zarówno nowe tytuły, jak i te będące już w sprzedaży.

W pierwszej połowie br. wydawcy prasowi, we współpracy z Kolporterem, zorganizowali ponad 570 różnego rodzaju akcji promocyjnych. Promowano zarówno nowe tytuły, jak i te będące już w sprzedaży.
Zachęcamy Was do lektury najnowszego, październikowego wydania „Naszego Kolportera”. Waszej szczególnej uwadze polecamy w wywiad z Grzegorzem Fibakiewiczem. Prezes Kolportera odnosi się […]
Kolporter od 2012 r. współpracuje z Baltoną, dostarczając prasę do punktów sprzedaży tej firmy znajdujących się na lotniskach. Od ubiegłego roku ta […]
Rozmowa z Wojciechem Bartkowiakiem, zastępcą wydawcy i dyrektorem operacyjnym „Gazety Wyborczej”.
Według wyliczeń Stowarzyszenia „Wspólnota Polska” poza granicami Polski żyje ok. 21 milionów Polaków i osób polskiego pochodzenia. Wydawana w Polsce prasa dociera […]