W pierwszej połowie br. wydawcy prasowi, we współpracy z Kolporterem, zorganizowali ponad 570 różnego rodzaju akcji promocyjnych. Promowano zarówno nowe tytuły, jak i te będące już w sprzedaży.

W pierwszej połowie br. wydawcy prasowi, we współpracy z Kolporterem, zorganizowali ponad 570 różnego rodzaju akcji promocyjnych. Promowano zarówno nowe tytuły, jak i te będące już w sprzedaży.
Na przestrzeni ostatnich lat zmienił się podział polskiego rynku pod względem formatów punktów sprzedaży. Ubyło małych indywidualnych sklepów i kiosków, przybyło natomiast […]
Dostawy prasy z Oddziału Kolportera w Białystoku docierają m.in. w rejony przygraniczne, do takich miast, jak Suwałki, Puńsk czy Sejny, gdzie gazety […]
„Tygodnik Nadwiślański” to pismo z niemal czterdziestoletnią tradycją. Ukazuje się nieprzerwanie od lutego 1981 roku po obu stronach Wisły – na terenie […]
Kolporter dystrybuuje nie tylko prasę, ale również produkty zaliczane do towarów okołoprasowych. To m.in. kolekcje saszetkowe i książkowe, adresowane głównie do dzieci, […]