Żyjemy w trudnych czasach, naznaczonych pandemią, wojną i kryzysem gospodarczym. Niemal każdy z nas ma jakieś mniejsze lub większe lęki, a ich kumulacja odbija się na naszym zdrowiu psychicznym. Jaką rolę w tak specyficznych, niełatwych czasach spełnia prasa? Jak stara się pomóc swoim czytelnikom w oswajaniu lęków, radzeniu sobie z kryzysową rzeczywistością? O tym można przeczytać w artykule „Prasa na trudne czasy”, który jest głównym tematem październikowego numeru „Naszego Kolportera”.
W październikowym wydaniu polecamy również poniższe teksty:
„Burda stawia na multimedialność” – Rozmowa z Maciejem Klepackim, Chief Executive Officer w Burda Media Polska.
„Jesienne dobre rady” – Jesień kojarzy nam się nie tylko z urokliwą przyrodą, ale także rzeczami zdecydowanie mniej miłymi – słotą, chłodem, przeziębieniami. Do tej sezonowej specyfiki dostosowują się oczywiście czasopisma poradnikowe.
„Czterdzieści lat fantastycznego świata” – Rozmowa z Jerzym Rzymowskim, redaktorem naczelnym „Nowej Fantastyki”.
„Prasę cytują najczęściej” – W TOP 15 najczęściej cytowanych tytułów sierpnia niemal połowę zajmuje prasa – 40%, którą kolejno reprezentują „Rzeczpospolita”, „Super Express”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Sieci”, „Gazeta Wyborcza” i „Fakt”. Po 20% udziału mają stacje telewizyjne, portale internetowe oraz rozgłośnie radiowe.
W październikowym numerze do przeczytania ponadto: nowości z rynku prasowego, prasa na świecie, historia prasy, horoskop, quiz alfabetyczny, porady psychologa oraz krzyżówka.
Miłej lektury!