Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

W „Naszym Kolporterze o sztucznej inteligencji

AI – sztuczna inteligencja – istnieje, rozwija się i już zmienia naszą rzeczywistość. Czy na lepsze? To już kwestia dyskusyjna. W branży medialnej coraz częściej pojawiają się informacje o planach zastępowania części dziennikarzy przez sztuczną inteligencję. Co jej wdrożenie na masową skalę może oznaczać dla prasy? O tym można przeczytać w artykule „Sztuczna inteligencja zmienia media”, który jest głównym tematem wydania lipcowego „Naszego Kolportera”. Jego uzupełnienie stanowi natomiast „rozmowa”, którą redakcja przeprowadziła z najpopularniejszym modułem sztucznej inteligencji – ChatGPT.

W lipcowym numerze „Naszego Kolportera” polecamy także:

„Mistrzowskie urodziny” – Rzadko celebrujemy 33. urodziny. A jednak jest to jubileusz niezwykły! W tym roku łączy on Kolportera i miesięcznik „Nieznany Świat”. Jak zauważają redaktorzy miesięcznika, to urodziny szczególne. 33 to jedna z tzw. liczb mistrzowskich, niosących potencjał, który możemy wyeksponować lub zmarnować.

„Hanna Machińska Człowiekiem Roku” – „Gazeta Wyborcza” przyznała tegoroczny tytuł Człowieka Roku Hannie Machińskiej. To prawniczka, obrończyni praw człowieka, była zastępczyni Rzecznika Praw Obywatelskich doceniona przez redakcję dziennika za niezłomność i bezkompromisowość.

„Prasa na wakacje” ­– Letni urlop to dobra pora, by odpocząć od wszechobecnej elektroniki, odłożyć na bok smartfon, dać sobie chwilę wytchnienia od komputera i telewizji. Zamiast tego chętnie korzystamy z relaksu przy krzyżówce, ciekawym czasopiśmie, tradycyjnej książce.

„Kolporter liderem dystrybucji prasy” – Kolporter umocnił swoją pozycję lidera dystrybucji prasy w Polsce. Ma obecnie 58,74 proc. udziałów w tym rynku – wynika z najnowszych badań Izby Wydawców Prasy.

„Kibice pokochali kolekcje” – Bez względu na wyniki, jakie osiąga polska reprezentacja, piłka nożna pozostaje niezmiennie najpopularniejszą dyscypliną sportową w naszym kraju. Miłość do piłki objawia się w bardzo różnych formach – również w zbieraniu specjalnych kolekcji kart piłkarskich, które cieszą się ogromną popularnością.

W najnowszym numerze ponadto: nowości prasowe, krzyżówka, historia prasy, psycholog radzi, gwiazda numeru, quiz podróżniczy oraz horoskop.