Pod takim hasłem Kolporter S.A. uruchamia projekt skierowany do właścicieli sklepów spożywczych. Spółka zaprasza ich do przystąpienia do swojej sieci Dobry Wybór i gwarantuje atrakcyjne warunki współpracy oraz stabilne źródło utrzymania. Posiadacze najlepszych lokalizacji mogą zarobić nawet 40 tysięcy złotych miesięcznie.
Rozmowa z Mateuszem Wiśniewskim, wiceprezesem Kolportera S.A., odpowiedzialnym za rozwój sieci sklepów Dobry Wybór.
Kolporter, do którego należy sieć sklepów Dobry Wybór, przygotował nową ofertę dla właścicieli sklepów spożywczych. Jakie są jej założenia?
– Wielu kupców, z różnych powodów – osobistych i tych wynikających z trudnej sytuacji rynkowej – rozważa odejście z branży. Specjalnie dla nich przygotowaliśmy dwa warianty współpracy. W pierwszym właściciel wynajmuje nam sklep za czynsz, a jednocześnie zostaje naszym Partnerem i otrzymuje od nas wynagrodzenie stałe, w wysokości 4 500 zł netto, prowizję od uzyskanego obrotu i wynagrodzenie za dodatkowe działania handlowe, takie jak: przyjmowanie zakładów Lotto, obsługa płatności rachunków, akcje promocyjne. W tym wariancie na wynagrodzenie Partnera składają się: czynsz – od kilku do kilkunastu tysięcy złotych – oraz wszystkie wymienione składniki wynagrodzenia. Może to być łączna kwota w wysokości nawet 40 tysięcy złotych.
Drugi wariant skierowany jest do osób, które posiadają swój sklep, ale z różnych powodów chcą zrezygnować z jego prowadzenia. Taka osoba otrzymuje od nas czynsz za wynajęcie lokalu, a my zajmujemy się prowadzeniem sklepu. W obydwu wariantach proponujemy atrakcyjne warunki współpracy oparte o długoterminową, zawieraną na 10 lat, umowę. Poszukujemy sklepów o powierzchni od 80 do 200 metrów kwadratowych.
Uruchomione dotychczas przez Kolportera sklepy sieci Dobry Wybór są prowadzone w Systemie Partnerskim. Na czym on polega?
– System Partnerski jest naszym autorskim rozwiązaniem z powodzeniem stosowanym przez nas od wielu lat, które – najogólniej mówiąc – polega na tym, że Kolporter oddaje Partnerowi w użytkowanie lokal wraz z pełnym wyposażeniem, sprzętem IT i komputerowym systemem sprzedażowym, zapewnia dostawę i płatność za towary handlowe oraz gwarantuje szkolenie i stałą opiekę przedstawiciela firmy wraz z pełnym know-how potrzebnym w prowadzeniu sklepu. W zamian Partner zatrudnia personel i bezpośrednio odpowiada za funkcjonowanie sklepu.
Ile sklepów sieci Dobry Wybór powstanie w 2012 r.?
– Zakładamy, że do końca roku będziemy dysponować siecią co najmniej 100 sklepów. Stąd propozycja, skierowana do właścicieli sklepów spożywczych. Liczymy na szeroki oddźwięk naszej akcji, na pewno rozpatrzymy wszystkie przesłane do nas zgłoszenia. Jesteśmy przygotowani na otwarcie nowych sklepów, pod marką Dobry Wybór, praktycznie w całym kraju. Właściciele sklepów zainteresowani współpracą mogą się do nas zgłaszać za pośrednictwem strony internetowej www.wynajmijswojsklep.pl lub dzwoniąc pod numer 515 220 061.