Na koniec marca sieć nowoczesnych salonów prasowych Top-Press liczyła już 107 punktów w całej Polsce. W ciągu ostatniego miesiąca otwarto osiem Top-Pressów.
Najnowsze salony zostały uruchomione w Kielcach (Galeria Echo), Świdnicy (Galeria Świdnicka), Grudziądzu (Alfa), Kaliszu (DH Bursztyn), Ostrowcu Świętokrzyskim (ul. Waryńskiego), Żyrardowie (Stara Garbarnia), Warszawie (Dworzec Centralny) i we Wrocławiu (Galeria Kiełczowska).
Przypomnijmy, że oprócz Top-Pressów do Kolportera należą jeszcze dwie ogólnopolskie sieci handlowe: saloniki prasowe (800 punktów) oraz osiedlowe sklepy spożywcze Dobry Wybór (31).
Top-Pressy, samoobsługowe sklepy typu convenience, są udoskonaloną wersją saloników prasowych. Charakteryzują się żółto-czerwono-szarą kolorystyką, nowoczesnym oświetleniem i wystrojem wnętrza oraz specjalnie wyprodukowanymi na potrzeby tego projektu ekspozytorami meblowymi. Salony zlokalizowane są w centrach handlowych, przy głównych ulicach miast, dworcach kolejowych, również w terminalach lotniczych i warszawskim metrze.
(red)
Podpis: Wśród otworzonych w tym roku Top-Pressów jest również salon w Białymstoku przy ul. Antoniukowskiej
Fot. Witold Waluk
Kolporter S.A. to największy na polskim rynku dystrybutor doładowań prepaid – zarówno jeśli chodzi o ilość terminali, jak i o wartość sprzedaży.
Departament Usług Elektronicznych Kolportera S.A. buduje w Polsce sieć wielofunkcyjnych terminali do sprzedaży usług elektronicznych. Umożliwiają one m.in.: sprzedaż doładowań prepaid, akceptację kart płatniczych, przyjmowanie opłat za domowe rachunki. Do chwili obecnej zainstalowano je w ponad 20 tys. sklepów.
Terminale Kolportera funkcjonują pod marką TU – Terminal Uniwersalny. Punkty sprzedaży wyposażone w te urządzenia oznakowane są dedykowanym systemem wizualizacji.