Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

„Newsweek” liderem wśród tygodników opinii

newsweek 4 2013
Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy tygodnik „Newsweek Polska” zdobył pozycję lidera sprzedaży tygodników opinii. Magazyn 2012 r. osiągnął w listopadzie sprzedaż ogółem na poziomie ponad 129 tys. egzemplarzy.
„Newsweek Polska” ze sprzedażą w wysokości 129 250 egz. zajął pierwsze miejsce w rankingu, wyprzedając tygodnik „Uważam Rze” (125 407 egz.) i „Politykę” (120 573 egz.). Oznacza to, że Newsweek podniósł wynik aż o prawie 29 proc. w stosunku do poprzedniego roku.
– Te wyniki to wielki sukces całego zespołu Newsweeka, ale wciąż jesteśmy dopiero na początku drogi. Widać w każdym razie, że kierunek jest słuszny, co doceniają nasi czytelnicy i za co jestem im wdzięczny”, mówi redaktor naczelny Newsweeka Tomasz Lis.
– Skok sprzedaży o kilkadziesiąt procent to ogromne osiągnięcie. Udowodniliśmy, że nawet na trudnym rynku prasy możliwe są spektakularne sukcesy – mówi Paweł Tomaszek, dyrektor wydawniczy magazynów w Ringier Axel Springer Polska.
Źródło: Ringier Axel Springer Polska

Dodaj komentarz