Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy tygodnik „Newsweek Polska” zdobył pozycję lidera sprzedaży tygodników opinii. Magazyn 2012 r. osiągnął w listopadzie sprzedaż ogółem na poziomie ponad 129 tys. egzemplarzy.
„Newsweek Polska” ze sprzedażą w wysokości 129 250 egz. zajął pierwsze miejsce w rankingu, wyprzedając tygodnik „Uważam Rze” (125 407 egz.) i „Politykę” (120 573 egz.). Oznacza to, że Newsweek podniósł wynik aż o prawie 29 proc. w stosunku do poprzedniego roku.
– Te wyniki to wielki sukces całego zespołu Newsweeka, ale wciąż jesteśmy dopiero na początku drogi. Widać w każdym razie, że kierunek jest słuszny, co doceniają nasi czytelnicy i za co jestem im wdzięczny”, mówi redaktor naczelny Newsweeka Tomasz Lis.
– Skok sprzedaży o kilkadziesiąt procent to ogromne osiągnięcie. Udowodniliśmy, że nawet na trudnym rynku prasy możliwe są spektakularne sukcesy – mówi Paweł Tomaszek, dyrektor wydawniczy magazynów w Ringier Axel Springer Polska.
Źródło: Ringier Axel Springer Polska