Asortyment marki własnej Kolportera, znanej pod nazwą Dobry Wybór, został w maju br. powiększony o dziewięć nowych produktów: konserwy rybne, pasztet z pieczarkami oraz karmę dla psów i kotów. Obecnie pod marką Dobry Wybór sprzedawanych jest 38 produktów.
W ofercie Kolportera pojawiły się trzy nowe rodzaje konserw rybnych Dobry Wybór: filety śledziowe w sosie pomidorowym, filety z makreli w sosie pomidorowym oraz szproty w sosie pomidorowym. Wszystkie są w puszkach 170 g, a ich producentem jest firma Pacific Coho.
Nowością smakową wśród pasztetów marki Dobry Wybór jest pasztet z pieczarkami, produkowany przez firmę Drop. Pasztet pakowany jest w tzw. alupacki 130 g.
Po raz pierwszy w asortymencie marki własnej Dobry Wybór znalazło się jedzenie dla zwierząt: trzy rodzaje karmy dla psów oraz dwa rodzaje dla kotów. Producentem także jest firma Drop. Karma z wołowiną dla psów pakowana jest w alupacki (150 g) i duże puszki (1275 g), natomiast karma z drobiem, również dla psa – tylko w duże puszki (1275 g). Natomiast właściciele kotów mogą wybrać dla swoich pupili karmę z drobiem w puszce 415 g lub w alupacku 100 g.
Kolporter konsekwentnie realizuje swoją zapowiedź, że do końca 2011 r. w sprzedaży będzie 80 produktów marki Dobry Wybór, pochodzących od sprawdzonych polskich producentów. – W tym roku do oferty weszły już m.in. konserwy mięsne i warzywne, flaczki w rosole oraz musztarda, a w planach na najbliższe miesiące są owoce w puszkach – informuje dyrektor handlowy Kolportera Krzysztof Żądło.
Produkty marki Dobry Wybór są na rynku od maja 2010 roku. Obecnie pod tą nazwą sprzedawanych jest 38 produktów. Oprócz wspomnianych wyżej, w swojej ofercie dystrybucyjnej Kolporter ma ogórki konserwowe i koncentrat pomidorowy, dżemy, makarony, gołąbki, pulpety, klopsiki, fasolkę po bretońsku, a także orzeszki solone.
Przypomnijmy, że oprócz Dobrego Wyboru do marek własnych Kolportera należą słodycze Oki Dogi oraz napój energetyczny Tabu. Firma dystrybuuje produkty spożywcze do sklepów sieci własnej Dobry Wybór oraz w tradycyjnym kanale sprzedaży.
GK