cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

Znane i unikalne tytuły w prenumeracie Kolportera

„Atest Ochrona Pracy”, „Analiza Przypadków w Pielęgniarstwie i Położnictwie” czy „Kierunek Wod-Kan” – tych specjalistycznych czasopism próżno szukać na rynku, można je za to dostać w prenumeracie. Jak co roku, listopad to dla Kolportera gorący okres podpisywania umów z dotychczasowymi i nowymi prenumeratorami.
Z prenumeraty Kolportera korzysta 5 000 instytucji, urzędów i firm. Wśród nich są m.in. Ministerstwo Spraw Wewnętrznych, Ministerstwo Edukacji Narodowej, Ministerstwo Kultury, Ministerstwo Środowiska, Uniwersytet Warszawski, Telewizja Polsat, Business Centre Club czy Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych. – Dla firm i instytucji to bardzo wygodna forma otrzymywania prasy – mówi Daniel Kiliński, kierownik Centralnego Działu Marketingu Prenumeraty w Kolporterze. – Zamówione tytuły dostarczamy pod wskazany adres i w uzgodnionym terminie.
Kolporter oferuje prenumeratorom ponad 5 000 tytułów prasy polskiej i zagranicznej, w tym niedostępne w tradycyjnej sprzedaży unikalne czasopisma.
– W ofercie prenumeraty mamy wiele tytułów, nie tylko komercyjnych, ale także specjalistycznych, branżowych, naukowych, medycznych czy statystycznych – wylicza Agata Siuda z Pionu Administracji Wydawnictw Kolportera. – Klient może zamówić ogólnopolskie dzienniki i tygodniki, ale także np. „Biuletyn Polskiego Stowarzyszenia Pracowników Dezynfekcji, Dezynsekcji i Deratyzacji”, kwartalnik „Asysta Dentystyczna” czy miesięcznik „Przegląd Spawalnictwa”.
Podobnie jest z prenumeratą prasy zagranicznej. – Oprócz najbardziej znanych tytułów z całego świata, jak „The Economist” czy „Der Spiegel”, oferujemy również te unikalne, np. kwartalnik „Journal Of Competition In Law And Economics” czy „European Procurement & Public Private Partnership Law Review” – dodaje Agata Siuda.

Dodaj komentarz