Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

Nowi partnerzy w sieci Kolportera


Blisko 200 osób dołączyło, w 2017 roku, do ekipy partnerów, prowadzących saloniki, które należą do sieci zarządzanej przez Departament Sieci Własnej Kolportera.
Każdy nowy partner, po objęciu swojego punktu, zostaje przypisany do jednego z czterech regionów, na które podzielona jest cała sieć saloników Kolportera. 2017 rok okazał się najbardziej owocny dla regionu zachodniego, do którego trafiło 30% nowych partnerów. O 5% mniej osób dołączyło do zespołu partnerów w regionie wschodnim. 24% zasiliło szeregi prowadzących saloniki w północnym regionie, a najmniejsza liczba – 21% – trafiła do regionu południowego.
Analizując poszczególne miesiące 2017 roku można zauważyć, że najwięcej osób zdecydowało się na współpracę z Kolporterem w październiku (22 osoby) i czerwcu (20 osób). Po 19 partnerów dołączyło do sieci w marcu i maju. Nieco mniej, bo 17 dołączyło w lutym, 16 w listopadzie, a 15 w sierpniu. W pozostałych miesiącach 2017 roku przyrost nowych partnerów był mniejszy niż 15 osób miesięcznie.
– Patrząc na powyższe analizy można stwierdzić, że nasze działania przynoszą rezultaty. Wprowadzenie w lutym ub. roku specjalnego programu, skierowanego do osób powyżej 50 roku życia, zaowocował dość szybko. Zarówno w lutym, jak i marcu zgłosiło się do nas wielu kandydatów z tego przedziału wiekowego chętnych do podjęcia współpracy. Z wieloma z nich podpisaliśmy umowy. Warto przypomnieć, że program ten jest skierowany do osób, które nadal chcą być aktywne zawodowo. Staramy się takim osobom maksymalnie ułatwić przyszłą pracę i do niej przygotować. Z myślą o partnerach „50+” powstał program specjalnych szkoleń, po których każdy kandydat może samodzielnie poprowadzić salonik – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.
Obecnie partnerzy w wieku „50+” odpowiadają za 1/3 całej sieci, ale nadal jej większość jest w rękach młodszych grup wiekowych.
– Nasza oferta jest atrakcyjna dla każdego kto chce wypróbować swoich sił w handlu. Z relacji kandydatów na partnerów wiemy jak ważna jest dla nich łatwość nawiązania współpracy z naszą firmą. Nie wymagamy wkładu własnego, co często jest barierą nie do przejścia. Wszelkie formalności ograniczamy do minimum, przygotowujemy Partnera do pracy w punkcie, a po jego objęciu stale go wspieramy. Jednak kluczowe znaczenie ma fakt uzyskania pewnego źródła dochodów – gwarantujemy wynagrodzenie podstawowe i atrakcyjny system prowizji – dodaje Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

Dodaj komentarz