cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

Burda przedłużyła licencję na „Glamour”


Burda International Polska przedłużyła licencję Condé Nast na wydawanie magazynu „Glamour”, luksusowego miesięcznika skierowanego do młodych kobiet. Da to wydawnictwu możliwość kontynuowania rozwoju brandu w Polsce oraz poszerzania oferty dla klientów reklamowych.
– Bardzo się cieszę, że nasza współpraca biznesowa z Condé Nast zostanie przedłużona o kolejne lata. Nasza unikalna wizja rozwoju „Glamour” na polskim rynku, silna obecność w princie i w digitalu oraz profesjonalny zespół redakcyjny to gwarancja wysokiej jakości treści i wspaniałego dotarcia zarówno dla naszych reklamodawców jak i czytelników – powiedział Alexander Sorg, CEO Burda International Poland.
Magazyn „Glamour” jest międzynarodowym ekspertem w dziedzinie mody i urody oraz interaktywnym przewodnikiem po nowoczesnym stylu życia. Prezentuje i kreuje trendy. W równych proporcjach przygotowuje dla czytelniczek inspiracje i propozycje zakupowe. Styliści magazynu komentują najnowsze trendy prezentowane podczas światowych pokazów mody, w świecie gwiazd oraz dostrzeżone na ulicy nowe zjawiska modowe. Eksperci od urody wybierają najlepsze nowinki i polecają sprawdzone salony kosmetyczne. Co miesiąc czytelniczki „Glamour” otrzymują także porcję praktycznych informacji na temat pracy, finansów, diety, zdrowego odżywiania i psychologii.

Źródło: Burda Media

Dodaj komentarz