Burda International Polska przedłużyła licencję Condé Nast na wydawanie magazynu „Glamour”, luksusowego miesięcznika skierowanego do młodych kobiet. Da to wydawnictwu możliwość kontynuowania rozwoju brandu w Polsce oraz poszerzania oferty dla klientów reklamowych.
– Bardzo się cieszę, że nasza współpraca biznesowa z Condé Nast zostanie przedłużona o kolejne lata. Nasza unikalna wizja rozwoju „Glamour” na polskim rynku, silna obecność w princie i w digitalu oraz profesjonalny zespół redakcyjny to gwarancja wysokiej jakości treści i wspaniałego dotarcia zarówno dla naszych reklamodawców jak i czytelników – powiedział Alexander Sorg, CEO Burda International Poland.
Magazyn „Glamour” jest międzynarodowym ekspertem w dziedzinie mody i urody oraz interaktywnym przewodnikiem po nowoczesnym stylu życia. Prezentuje i kreuje trendy. W równych proporcjach przygotowuje dla czytelniczek inspiracje i propozycje zakupowe. Styliści magazynu komentują najnowsze trendy prezentowane podczas światowych pokazów mody, w świecie gwiazd oraz dostrzeżone na ulicy nowe zjawiska modowe. Eksperci od urody wybierają najlepsze nowinki i polecają sprawdzone salony kosmetyczne. Co miesiąc czytelniczki „Glamour” otrzymują także porcję praktycznych informacji na temat pracy, finansów, diety, zdrowego odżywiania i psychologii.