W pierwszej połowie br. wydawcy prasowi, we współpracy z Kolporterem, zorganizowali ponad 570 różnego rodzaju akcji promocyjnych. Promowano zarówno nowe tytuły, jak i te będące już w sprzedaży.

W pierwszej połowie br. wydawcy prasowi, we współpracy z Kolporterem, zorganizowali ponad 570 różnego rodzaju akcji promocyjnych. Promowano zarówno nowe tytuły, jak i te będące już w sprzedaży.
Już tradycyjnie w grudniu pracownicy Kolportera i spółek należących do Krzysztofa Klickiego wzięli udział w uroczystym spotkaniu podsumowującym rok 2018.
Ukazał się właśnie lipcowy numer „Naszego Kolportera” i od razu zaznaczmy, że w odróżnieniu od poprzednich wakacyjnych edycji jest to numer pojedynczy, […]
Na przestrzeni ostatnich lat zmienił się podział polskiego rynku pod względem formatów punktów sprzedaży. Ubyło małych indywidualnych sklepów i kiosków, przybyło natomiast […]
W 1992 roku w Barcelonie Wojciech Bartnik wywalczył ostatni medal igrzysk dla Polski w boksie. W kategorii półciężkiej sięgnął po brąz, w […]