cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów
salon Top-Press

Top-Press w dobrym miejscu

Top-Press to saloniki prasowe sieci Kolportera, usytuowane w centrach handlowych, warszawskim metrze, a od kilku miesięcy także na najbardziej ruchliwych, reprezentacyjnych ulicach miast. W 2010 roku Kolporter uruchomił 50 Top-Pressów, w 2011 roku otworzy drugie tyle.
 

salon Top-Press
W 2010 roku Kolporter uruchomił 50 Top-Pressów, w 2011 roku otworzy drugie tyle (Fot. Paweł Wójcik)

– Saloniki Top-Press mają nowe logo, kolorystykę, wystrój wnętrza, nowoczesny system oświetlenia i wyprodukowane specjalnie dla potrzeb tego projektu ekspozytory meblowe – mówi Tomasz Kozłowski, dyrektor pionu inwestycji w Departamencie Sieci Własnej Kolportera. – Nowe rozwiązania zastosowane przez nas w Top-Pressach powodują wzrost sprzedaży praktycznie we wszystkich kategoriach. I dlatego planujemy w 2011 roku uruchomienie kolejnych 50 takich placówek handlowych.
Top-Pressy w sieci około 900 saloników prasowych Kolportera wyróżniają się nie tylko lokalizacją i innym niż w standardowych salonikach prasowych wystrojem wnętrza.
– Usytuowanie Top-Pressów w galeriach handlowych, metrze oraz przy głównych ulicach dużych miast powoduje, że zakupy w tych salonikach robią najczęściej klienci znacznie zamożniejsi niż w typowych placówkach handlowych tego typu. Często nabywają oni produkty „przy okazji” innych zakupów, nie spiesząc się jak ci konsumenci, którzy odwiedzają typowe saloniki prasowe. Dlatego zdecydowanie poszerzyliśmy dostępną w Top- Pressach ofertę towarów – stwierdza Tomasz Sak, zastępca dyrektora handlowego Kolportera.
Jest w niej szeroki wybór zabawek – na specjalnym ekspozytorze umieszczonym w centralnym punkcie saloniku, z dostępem ze wszystkich stron. Kolejna kategoria towarowa w Top- Pressach to multimedia – muzyka na CD, filmy, książki, gry komputerowe. Klienci mogą też zaopatrzyć się tam w prezenty na różne okazje – eksluzywne gadżety i upominki oraz karty pocztowe i opakowania ozdobne wysokiej jakości. Top-Pressy w porównaniu z innymi salonikami mają też znacznie szerszą ofertę tytułów prasowych.
– Obecnie w wybranych punktach sprzedaży instalujemy kąciki śniadaniowe z możliwością zakupu kawy, herbaty, sałatek i produktów typu fitness (tzw. lekkich przekąsek) – dodaje Tomasz Sak.
Plany na najbliższą przyszłość obejmują uruchomienie w Top-Pressach sprzedaży pełnej oferty biletów na imprezy masowe, kulturalne i sportowe, poprzez elektroniczny system e-Bilet, a także wprowadzenie do oferty wybranych modeli telefonów komórkowych.
Maciej Topolski

Dodaj komentarz