cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

„Gazeta Wyborcza” zwiększa cenę

gw logo
Od środy 2 stycznia 2013 r. „Gazetę Wyborczą” będzie można kupić w cenie 2,30 zł (wydania w dniach poniedziałek-czwartek) oraz 2,80 zł (wydanie piątkowe i sobotnie) i za 1,90 zł w prenumeracie teczkowej.
– Cena „Gazety Wyborczej” nie była zmieniana od 4 lat, choć w tym czasie znacząco wzrosły koszty wydawnicze – mówi Katarzyna Kolanowska, dyrektor wydawnicza „Gazety Wyborczej”.  – Chcemy stale rozwijać „Gazetę” i oferować czytelnikom treści najwyższej jakości, dlatego zdecydowaliśmy się podnieść jej cenę.
Jak pisze w komunikacie wydawca dziennika, Agora, „Gazeta Wyborcza” zmienia cenę najpóźniej z ogólnopolskich dzienników ogólnoinformacyjnych. Wcześniej ceny egzemplarzowe podniosła m.in. „Rzeczpospolita”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Fakt” i „Super Express”. Uwzględniając obecny poziom cen dzienników ogólnopolskich, „Gazeta Wyborcza” ze zmienioną ceną pozostanie najtańszym ogólnopolskim dziennikiem opiniotwórczym.

Dodaj komentarz