cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

Nowe produkty marki własnej Dobry Wybór

ryz_bialy-dlugoziarnisty
W sierpniu br. należąca do Kolportera marka Dobry Wybór poszerzyła się o kolejne produkty: ryż, kaszę oraz landrynki.
Z logo Dobry Wybór sprzedawany jest ryż gruboziarnisty oraz parboiled (czyli poddany działaniu gorącej pary, co zwiększa jego wartość odżywczą) – w jednym i drugim przypadku opakowanie zwiera cztery 100-gramowe woreczki z ryżem.  Podobnie pakowana jest kasza – jęczmienna i gryczana.
Nowością wśród produktów Dobry Wybór są także dwa rodzaje landrynek – owocowych i miętowych, w 90-gramowych torebkach.
Do marki Dobry Wybór należą artykuły spożywcze, m.in. ananasy i brzoskwinie w puszce, makarony, różne rodzaje pasztetów i dżemów, gołąbki w sosie pomidorowym, mielonka turystyczna, groszek konserwowy, ogórki konserwowe, kukurydza konserwowa, orzeszki solone, ciastka oraz ryby w puszkach – tuńczyk, makrele, szproty i śledzie.
Oprócz Dobrego Wyboru Kolporter posiada inne marki własne, w tym napój energetyczny Tabu, słodycze Oki Dogi, chusteczki higieniczne Chustelki, klej Lution, prezerwatywy Peramo . Produkty te trafiają do sieci saloników prasowych i sklepów Dobry Wybór, a także dystrybuowane są w tradycyjnym kanale sprzedaży.

Dodaj komentarz