cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

Listopadowy „Forbes" z książką „Włącz się do gry”

wlacz sie do gry
Najnowszy, listopadowy numer „Forbesa” (Ringier Axel Springer Polska), który jest już w sprzedaży, ukazał się z książką „Włącz się do gry” autorstwa Sheryl Sandberg.
Sheryl Sandberg ma 44 lata i należy do najbardziej wpływowych kobiet na świecie. Pracowała na kierowniczych stanowiskach w Google, Starbucks i Walt Disney. Dziś zarządza Facebookiem, portalem społecznościowym wartym miliardy dolarów. W biznesowych kuluarach mówi się o „efekcie Sandberg”, bo wszystko, czego się dotknie, zamienia w złoto. Ma wspaniałą, świetnie płatną pracę, do tego dwoje dzieci oraz wspierającego męża. Znajduje się na liście najbardziej wpływowych kobiet świata. Dlatego wie, co mówi, gdy w swojej książce przekonuje kobiety, że praca i rodzina wcale nie muszą się wykluczać, a na ich umiejętnym pogodzeniu polega współczesny feminizm.
Listopadowy „Forbes” z książką będzie kosztował 32,90 zł, zaś magazyn bez dodatku można kupić w normalnej cenie 11,90 zł. Obydwie wersje do nabycia w salonach prasowych.
(Na podstawie informacji Ringier Axel Springer Polska)

Dodaj komentarz