cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

„Pani Domu” w nowej formule

pani domu 1 2015
Na rynku jest już pierwszy tegoroczny numer dwutygodnika „Pani Domu” (wyd. Edipresse). Magazyn ukazał się w odświeżonej formule – ma większą objętość, nową szatę graficzną, ale też jest droższy o 30 groszy.
„Pani Domu” zwiększyła swoją objętość o 16 stron – obecnie liczy 68 stron. Hasłem przewodnim magazynu jest „Z Panią Domu się opłaca”. W piśmie pojawiły się nowe rubryki, większy jest dział kulinarny z przepisami do kolekcjonowania.
Po zmianach „Pani Domu” kosztuje 1,69 zł. Magazyn można też kupić z książeczką kulinarną (za 3,19 zł), z kalendarzem na 2015 rok (za 9,99 zł) lub z książką Sarah Jio „Jeżynowa zima” (za 29,99 zł).
„Pani Domu” jest dostępna m.in. w sieci handlowej Kolportera: salonikach prasowych i salonach Top-Press.

Dodaj komentarz