cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

Top Presso – salonik z aromatem kawy

top presso
Aromatyczna kawa, ciepłe przekąski, sałatki fit i słodkie wypieki – to oferta Top Presso. Pod tą marką kryje się specjalna strefa bistro, którą Kolporter będzie uruchamiał w wybranych salonach prasowych Top-Press. Pierwszy tego typu punkt otwarto 14 października br. w Galerii Handlowej „Nowy Rynek” w Jeleniej Górze.
Strefa bistro wzbogaciła tradycyjną ofertę Salonów Prasowych Top-Press m. in. o kawę, herbatę, hot dogi, zapiekanki, ciepłe przekąski, sałatki i ciastka.
– To kolejny etap naszej strategii rozwoju sieci. Staramy się systematycznie rozbudowywać ofertę saloników i salonów prasowych, dostosowując ją do specyfiki danej lokalizacji i oczywiście potrzeb klientów. Stąd pomysł na Top Presso – naszą strefę bistro. Oprócz galerii handlowych salony z tą strefą będziemy uruchamiać m. in. w szpitalach, obiektach użyteczności publicznej ,na dworcach. Specjalnie dla Top Presso przygotowaliśmy też nową aranżację punktu, nawiązującą do połączenia tradycyjnego, prasowego asortymentu z nowym – spożywczym – mówi Robert Szczepaniak, dyrektor marketingu Kolportera.
Aby dodatkowo podkreślić powiązanie asortymentowe we wszystkich punktach ze strefą bistro klienci kupujący dowolną gazetę będą mieli możliwość kupić kawę o 20 procent taniej. Jak twierdzą przedstawiciele Kolportera – kawę o wyjątkowym smaku i aromacie.
– Stawiamy na najwyższą jakość wszystkich produktów spożywczych, ale kawa, którą oferujemy będzie naprawdę wyjątkowa. Postawiliśmy na peruwiańską kawę Puro, uprawianą naturalnymi metodami na wysoko położonych plantacjach. Ma intensywny aromat i niepowtarzalny smak, z delikatną nutą czekolady. Puro to ekskluzywna marka opracowana przez firmę Miko Coffee i rozprowadzana jedynie do wybranych odbiorców. Oferują ją m. in. ekskluzywne brytyjskie kawiarnie czy restauracja Jamiego Olivera „Fifteen”. Od teraz będzie dostępna również dla polskich miłośników dobrej kawy – we wszystkich salonach ze strefą Top Presso – mówi Jakub Ruzga, menadżer Kolportera odpowiedzialny za rozwój strefy bistro.
Smakiem i aromatem ma również przyciągać klientów specjalność strefy bistro – „lunch presso”. Pod tą nazwą kryje się ciepłe, chrupiące danie – świeżo wypieczone ciasto z dodatkiem pieczarek, wysokiej jakości serów lub mięs, wzbogacone kompozycją ziół.
Kolporter zapowiada otwarcia jeszcze w tym roku kolejnych salonów ze strefą Top Presso.
Na zdjęciu: Kolporter pierwszą strefę bistro – Top Presso – otworzył w salonie Top-Press w Galerii Handlowej „Nowy Rynek” w Jeleniej Górze

Dodaj komentarz