cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

Kolporter wśród najcenniejszych polskich marek

kolporter logo
Kolporter po raz kolejny znalazł się w gronie 100 najcenniejszych polskich marek. Ranking został przygotowany i opublikowany przez dziennik „Rzeczpospolita”.
Kielecka spółka znalazła się w tym roku na 70. miejscu, zdecydowanie wyprzedzając rynkowego konkurenta – Ruch – który uplasował się na 129. pozycji. Wyprzedziła również znane sieci sprzedaży – m.in. Groszek, Piotr i Paweł, Stokrotka, Fresh Market, czy tak mocne marki medialne jak „Gazeta Wyborcza” i „Fakt”.
Na pierwszym miejscu rankingu znalazł się Orlen, na drugim Biedronka, a na trzecim – PKO Bank Polski.
Wartość marki Kolporter oszacowano na 211 mln zł (Ruch – 85,8 mln zł). „Rzeczpospolita” oceniła również szereg dodatkowych parametrów – m.in. prestiż marki (wynik Kolportera: 73, w skali od 1 do 100), czy postrzeganą jakość (wynik Kolportera: 76, w skali od 1 do 100).

Dodaj komentarz