cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

Nie tylko Podbeskidzie

Wydawnictwo „Prasa Beskidzka” jest znaną i cenioną na runku mediowym Podbeskidzia firmą oferującą szeroki wachlarz usług wydawniczych, marketingowych, reporterskich, poligraficznych i internetowych. Przede wszystkim jednak jest wydawcą sześciu regionalnych tytułów.


– Naszą działalność w obecnej formie organizacyjnej prowadzimy od 28 lat, kontynuując tradycje wydawanej od 1956 roku „Kroniki Beskidzkiej” – pisma, które od chwili swego powstania jest nieprzerwanie największym opiniotwórczym tygodnikiem lokalnym na Podbeskidziu – mówi Mirosław Galczak, prezes Zarządu Wydawnictwa „Prasa Beskidzka”.

– Podobną rolę na Śląsku Cieszyńskim odgrywa ukazujący się od 1955 roku „Głos Ziemi Cieszyńskiej”, a w Małopolsce Zachodniej – powstała w 2005 roku „Małopolska Kronika Beskidzka”. Od roku, spełniając oczekiwania mieszkańców Żywiecczyzny, wydajemy tygodnik „Żywiecka Kronika Beskidzka”. Są to sztandarowe tytuły, ale wśród wydawanych przez „Prasę Beskidzką” periodyków znajdują się jeszcze: zabrzański miesięcznik „Z naszych osiedli” oraz Informatory Handlowo-Usługowe „Beskidzka24”.  Jesteśmy obecni także w Internecie – podkreśla prezes Galczak. – Wydawnictwo prowadzi popularny w regionie Beskidów portal Beskidzka24.pl, a każdy z wydawanych tygodników posiada własną, na bieżąco redagowaną, stronę www. Nasze gazety i witryny internetowe są dla czytelników i internautów nie tylko podstawowym źródłem lokalnych informacji, lecz również miejscem profesjonalnej oraz skutecznej reklamy i promocji przedsięwzięć wszystkich osób i firm korzystających z naszych usług. W ramach partnerskiego współdziałania, przedsięwzięcia szczególnej rangi – kulturalne, sportowe, edukacyjne, obywatelskie – wydawnictwo obejmuje patronatem medialnym, co umożliwia ich szerokie propagowanie w jego periodykach. Sprawdzoną formą, przynoszącą oczekiwane przez naszych partnerów efekty, są artykuły sponsorowane – profesjonalnie pisane i redagowane przez wyspecjalizowanych w danej branży dziennikarzy.

– Bez względu na formę współpracy zawsze dbamy, aby nasze relacje z klientami opierały się na solidnych fundamentach uczciwości, solidności i otwartości – dodaje prezes Galczak.

Zlecone zadania wydawnictwo realizuje poprzez dwa wyspecjalizowane w działalności usługowej działy – Drukarnię Prasy Beskidzkiej i Agencję Reklamową. W obu pracują świetni specjaliści, dla których zawodowe obowiązki są jednocześnie życiową pasją. Drukarnia dysponuje pełnym ciągiem technologicznym, od nowoczesnych maszyn drukarskich do introligatorni. – Nie ma żadnej przesady w powiedzeniu, że drukujemy wszystko, oprócz pieniędzy – mówi prezes Mirosław Galczak. Agencja Reklamowa Wydawnictwa „Prasa Beskidzka” promuje wizerunek zgłaszających się firm poprzez różnego rodzaju kampanie reklamowe, oferuje kompleksowe rozwiązania marketingowe i reklamowe.

 

Dodaj komentarz