cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

O miłości w „Naszym Kolporterze”

Walentynki tuż, tuż, dlatego tematem miłość jest tematem numeru lutowego wydania „Naszego Kolportera”. W artykule „Miłość na łamach” znalazły się informacje o badaniu portalu Sympatia.pl, według którego dla większości Polaków miłość jest sensem życia. W publikacji są także wypowiedzi wydawców prasy o tym, jakie miejsce w ich pismach zajmuje szeroko pojęta tematyka miłosna.

W  lutowym numerze „Naszego Kolportera” polecamy również:

„Prasa ma potencjał” – Mimo spadku liczby tytułów prasa to ciągle bardzo duży biznes. Według analizy Polskich Badań Czytelnictwa w 2022 r. rozpowszechniono ponad 380,15 mln egzemplarzy prasy drukowanej.

 „>Dobra Prasa!< na nowy rok” – Rozmowa z Piotrem Ludwickim, dyrektorem ds. dystrybucji i obsługi klienta w Wydawnictwie Bauer.

„Tele Tydzień ma 30 lat!” – Magazyn „Tele Tydzień” 18 stycznia 2023 roku skończył 30 lat. – Od trzech dekad staramy się być blisko naszych Czytelników i ich ulubionych gwiazd. Oprócz programu telewizyjnego oferujemy im atrakcyjne materiały przygotowywane w myśl zasady „dla każdego coś miłego” – mówi Maciej Misiorny, wieloletni dziennikarz „Tele Tygodnia”.

„Coraz starsi czytelnicy” – Według prognozy GUS, liczba ludności w wieku 60 lat i więcej w Polsce w roku 2030 ma wzrosnąć do poziomu 10,8 mln, a w 2050 r. wyniesie 13,7 mln. Starzejemy się jako społeczeństwo i jest to proces raczej nieodwracalny. Siłą rzeczy starzeją się również czytelnicy prasy. Jak wydawcy przygotowują się na ten proces?

„Saszetka do kolekcji” – Kolekcje – różnego rodzaju – to dziś ważna część rynku prasowego. Szczególnie popularne są tzw. saszetki, uwielbiane zwłaszcza przez dzieci.

W lutowym wydaniu do przeczytania ponadto: nowości z rynku prasowego, prasa na świecie, horoskop, quiz dla omnibusów, porady psychologa oraz krzyżówka.

Miłej lektury!