cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów
Tymbark_soki

Te soki wszyscy znają

Jeden z najbardziej znanych w Polsce producentów soków, firma Tymbark, świętuje w tym roku 75-lecie istnienia. Ja pokazują badania, na stu Polaków, dziewięćdziesięciu ośmiu słyszało o Tymbarku.   

LOGO Tymbark

 
Większość Polaków zna napój jabłkowo-miętowy Tymbarku, hasła spod kapselków, na które z niecierpliwością czeka otwierając butelkę, niezapomniane smaki i produkty, które Tymbark jako lider kategorii i innowacji wprowadza na rynek soków, nektarów i napojów. Soki Tymbarku są również w ofercie produktów dystrybuowanych przez Kolportera.
 

Tymbark_soki
Dzisiaj Tymbark to zdecydowany lider na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce

Wyjątkowy jubileusz
W tym roku Tymbark obchodzi wyjątkowy jubileusz 75 lat. Firma już od 1936 roku oferuje najwyższej jakości produkty. Współpracujący z Tymbarkiem sadownicy od czterech pokoleń dostarczają najlepsze owoce i warzywa, z których produkowane są soki, nektary i napoje pod marką Tymbark. To właśnie w okolicy miejscowości Tymbark znajdują się jedne z najstarszych i najpiękniejszych sadów owocowych w Polsce. A wszystko dzięki dawnemu zwyczajowi, wedle którego każda Młoda Para sadziła drzewko owocowe – na szczęście.
Tymbark to także 75 lat innowacyjnych rozwiązań. To w Tymbarku opracowano i zainstalowano pierwszą w Polsce stację wyparną do zagęszczania soków, opracowano pierwszą w Polsce recepturę soku z czarnej porzeczki, chlubę zakładu, a także w 2004 roku wprowadzono nowoczesną technologię aseptycznego rozlewu soków i napojów do opakowań plastikowych bez użycia konserwantów i sztucznych barwników.
Kapsel jak ikona
Tymbark to także wyjątkowe kapselki. Co minutę prawie 200 osób czyta hasełko spod kapsla Tymbark. Dzięki zabawnym, intrygującym, ale również wyrażającym najpiękniejsze uczucia hasłom Tymbark jest cały czas obecny w życiu konsumentów. Pierwszy kapselek posiadał napis „Uszy do góry”.  Na początku takich napisów było tylko osiem, a dziś jest ich prawie 500. Kapselek stał się ikoną Tymbarku – wpisuje się w wiele sytuacji życiowych, pomaga nawiązywać pierwsze kontakty, bawi i śmieszy oraz wyraża emocje.
Świętowania czas zacząć
Pod hasłem „Tymbark – 75 lat razem” trwa najnowsza kampania wizerunkowa, którą Tymbark rozpoczyna świętowanie jubileuszu. Równocześnie na rynku pojawiła się nowa, niepowtarzalna edycja opakowań soków, nektarów i napojów marki Tymbark. W tym roku zostały one wzbogacone między innymi o oryginalne zdjęcia z tymbarskiego archiwum, które podkreślają, że Tymbark towarzyszy konsumentom już od 75 lat. Na panelu bocznym znajdują się dodatkowo najciekawsze informacje o tradycji, historii, wydarzeniach i faktach związanych z Tymbarkiem. Również specjalne logo Tymbarku przygotowane właśnie na 2011 rok będzie podkreślało i przypominało konsumentom o Jubileuszu. Na swój jubileusz Tymbark  zaplanował również specjalne i wyjątkowe akcje skierowane do konsumentów, jak i do handlowców. W tym roku dużo będzie się działo…
Tymbark obecnie
Dzisiaj Tymbark to zdecydowany lider na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce. To także jedna z najbardziej wartościowych i najlepiej postrzeganych przez konsumentów marek. Na 100 Polaków, aż 98 dobrze zna Tymbark (źródło: SMG, badania trackingowe, marzec 2011). Ale to, co jest najważniejsze i najcenniejsze – Tymbark to marka, z którą związane są niezwykłe wspomnienia, miłe przeżycia i niezapomniane emocje. Tymbark był i jest uczestnikiem codziennych zdarzeń, a także niezwykłych chwil w życiu konsumentów.
(red)

Dodaj komentarz