cykliczne porady dla sprzedawców, opinie ekspertów

Dla ochłody i przyjemności

Od lat w ofercie saloników prasowych Kolportera znajdują się lody firmy Nestlé, na które największy popyt, co zrozumiałe, przychodzi latem. Oprócz znanego lodowego asortymentu, w tegoroczne wakacje w salonikach pojawią się również nowości.

Nestlé, największa firma spożywcza świata, od wielu lat dostarcza konsumentom na całym globie lody najwyższej jakości. Polscy konsumenci mogą cieszyć się ich smakiem od 2002 r., gdy po przejęciu firmy Schöller, Nestlé rozpoczęła działalność na polskim rynku lodowym. W portfolio firmy znajdują się znane i lubiane marki, bez których trudno wyobrazić sobie sezon lodowy. Cechami wyróżniającymi lody Nestlé spośród innych propozycji są: wysoka jakość – najwyższa wartość łącząca wszystkie produkty Nestlé, wyjątkowy smak, innowacyjność pozwalająca na zaskakiwanie konsumentów oryginalnymi propozycjami oraz różnorodność, dzięki której każdy konsument znajdzie w ofercie ulubionego loda. Oferta firmy Nestlé co roku jest bardzo bogata. Znajdują się w niej zarówno lody impulsowe, familijne jak i te dedykowane sektorowi HORECA. Firma słynie ze znanych i cenionych marek takich jak MANHATTAN, KIT KAT, PRINCESSA, MÖVENPICK, CORTINA, NESQUIK.
 
Z Kolporterem od lat
Współpraca Nestlé z Kolporterem rozpoczęła się wiele lat temu, podczas których wypracowany został model, który pozwala na dynamiczny wzrost sprzedaży lodów Nestlé w portfolio sprzedawanym przez firmę Kolporter. Obecnie współpraca obejmuje projekty, które pozwalają na zwiększenie dostępności lodów Nestlé na terenie całej Polski.
Co roku firma Nestlé wprowadza na rynek nowości wyróżniające się smakiem, kształtem czy kolorem. W tym roku ofertę lodów familijnych wzbogaci nowy smak bardzo popularnych lodów MANHATTAN – Strawberry Straciatella. Mając na uwadze rosnącą popularność tzw. impulsów familijnych, w tym roku firma Nestlé oferuje znane i pyszne lody waniliowo-czekoladowe NESQUIK z wapniem, w opakowaniu o pojemności 450 ml.
 
Nowe lody premium
Nestlé poszerza również ofertę lodów premium i wprowadza do sprzedaży dwa nowe smaki wykwintnych lodów MÖVENPICK: Straciatella oraz Jogurt i Mango. Nowe propozycje, podobnie jak dziesięć pozostałych smaków lodów MÖVENPICK, zadowolą najbardziej wysublimowane gusta. W tym roku, po raz pierwszy w portfolio marki MÖVENPICK, pojawią się dwa wyjątkowe rożki. Pierwszy z nich to wyśmienity rożek śmietankowo-truskawkowy z pysznym sosem truskawkowym, kawałkami truskawek i płatkami białej czekolady. Drugą wyrafinowaną propozycję stanowi rożek o smaku waniliowym z sosem czekoladowym i delikatnymi, siekanymi migdałami. Nowe lody MÖVENPICK to jedyne rożki z tak bogatym wnętrzem, których niezwykły smak i aksamitna konsystencja spotkają się z uznaniem wymagających smakoszy.
 
Więcej Cortiny
Swoją tegoroczną ofertę poszerza również marka CORTINA. Pojawi się w niej pyszny lód CORTINA Orange – połączenie lodów waniliowych i koktajlu pomarańczowego oblane mleczną czekoladą i posypane chrupiącymi płatkami ryżowymi. To propozycja dla wielbicieli oryginalnych, owocowych smaków. Nestlé oferuje konsumentom również limitowaną edycję loda Biało-Czerwonego. To orzeźwiający lód wodny o smaku truskawkowo-cytrynowym oblany pyszną białą polewą ze strzelającym cukrem.
W sezonie 2012 Nestlé do swojej bogatej oferty lodów gastronomicznych, wprowadza zielono-różowe lody HELLO KITTY o smaku gumy balonowej. To kolejna propozycja dla dzieci, która na pewno przypadnie do gustu najmłodszym miłośnikom lodów. W ofercie dziecięcych lodów gastronomicznych Nestlé znajdują się również kakaowe lody NESQUIK, BLUMIŚ, KROWIE PLECKI oraz kolorowy KARMELEON.
(red)

Dodaj komentarz